Gå til innhold

Å nei! Har akkurat bestilt en vibrator men det står at jeg må

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Står ikke "kondomeriet" på pakken selv om det er fra de f eks ;)

Anonymous poster hash: 1722e...08b

Neida, ikke på selve pakken. Men på følgeseddelen som er limt utenpå :(

Anonymous poster hash: 31ecc...ba8

Nei, på følgeseddelen utenpå står det noe anonymt som "Norsk importservice AS", eller noe lignende. De pakkene er veldig anonyme så du kan ta det helt med ro. :)

Anonymous poster hash: e4a4c...e91

Det står NN som avsender og adresse. Ingen som ser hvem det er igra.

Før sto det på kvitteringen som opp hvem det var fra, men det gjør det ikke.

Jeg jobber på posten og har levert ut mange pakker med slikt innhold i, eneste grunn til at jeg vet hva det er i de pakkene er at jeg har bestilt fra samme firma selv. For jeg var nyskjerrig på a det sto på pakken min, så jeg måtte sjekke. Men pakken var i en helt vanlig pappeske og vanlig posten lapp på seg som var maskinskrevet.

Ingen grunn til å grue seg for å hente pakken, ingen som vet hvem som har sendt pakken såfremt de ikke har fått pakke derfra der selv, men de som jobber i posten har taushetsplikt så de kan ikke gi uttrykk for a de tror er i den engang,

Gled deg til pakka de kommer.

Anonymous poster hash: d89bf...ef8

Annonse

Takk for svar damer :)

Det er ikke en sjanse for at jeg må forklare hva som er i pakken eller noe sånt? Første gang jeg bestiller sexleketøy så litt nervøs  :ph34r:

Gjest <3Barn&Engler<3

Uansett hvor du bestiller, så sender de pakkene uten at noen rundt deg, selv ikke posten, vet hva det er i pakken :) Eneste som kan avsløre deg er om du sier det, eller åpner pakken der inne :)

Første gang jeg bestiller sexleketøy så litt nervøs  :ph34r:

De fleste av oss har opplevd både "første gangen" og det å være nervøs, så det er du ikke alene om. Men det er helt anonymt og ingen som vet, så det er ingen fare. :)

Takk for svar damer :)

Det er ikke en sjanse for at jeg må forklare hva som er i pakken eller noe sånt? Første gang jeg bestiller sexleketøy så litt nervøs :ph34r:

Hahaha :D Beklager altså.. Men ingen har noenting med hva du har bestilt, så der er INGEN som spør om det! Slapp av ;) Jeg skjønner du er nervøs :) Men er absolutt ingenting å frykte!

Anonymous poster hash: 1722e...08b

Annonse

Hehe, fikk akkurat en pakke fra dem, står ikke kondomeriet på den noe sted. Faktisk så anonymt at jeg ikke forsto hvilken pakke det var før den var åpnet!

Så bare å slappe av Hi :-)

Innholdet kan da likegodt være noen andres (f.eks noe tull til et utdrikningslag som du ha kjøpt på vegne av fler, eller what ever)? Det betyr ikke at det MÅ være DU som skal ha det.. Medisiner mot de flaueste ting kjøpt reseptfritt på apotek MÅ ikke være beregnet for den som kjøper det.. Tenk på det.

Anonymous poster hash: 41b21...46b

Hvorfor skal det være flaut å hente en pakke fra feks. Kondomeriet? Innholdet er jo helt lovlig og de aller fleste voksne eier et eller flere sexleketøy. Helt normalt med andre ord. B)

Anonymous poster hash: bda52...d1d

Jeg har en venninne som har jobbet på Posten. Hun kunne fortelle at selv om butikknavn ikke står på pakken kommer det opp når de skal scanne den :)

Men hallo, sexleketøy er da helt legitimt. Kos deg!

Nei men så snill du er som beroliger TS! Kjempehyggelig gjort av deg!

Men selv om man får en pakke fra Kondomeriet, behøver det ikke være sexleketøy i den. Noen folk bestiller kondomer i stort kvantum, fordi de kommer til å bruke mange av dem i kommende måneder/år... og fordi det er billigere.

Er sikkert andre forbruksting det går an å bestille fra kondomeriet, som f.eks. undertøy, glidekrem....

Jeg vil ikke si at postdama kan være bombesikker på at det er en vibrator i pakka.

Jeg har en venninne som har jobbet på Posten. Hun kunne fortelle at selv om butikknavn ikke står på pakken kommer det opp når de skal scanne den :)

Men hallo, sexleketøy er da helt legitimt. Kos deg!

Nei men så snill du er som beroliger TS! Kjempehyggelig gjort av deg!

Det har jo ingenting å si? De er jo vant til det? Det er heller ikke sikkert at HI har bestilt fra Kondomeriet, men kanskje en nettbutikk med et mer diskret navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...