Gjest EnBlåToRosaOgEnTil Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Er så kritisk til alt av mat for tiden. nesten ALT lukter rart, og noe lukter rett og slett bæsj (bokstavelig talt). Jeg takler ikke at katten vår setter seg ved siden av meg lenger fordi jeg synes han lukter bæsj han også. Flere som har en nese som spiller dem puss for tiden ? er forresten 6+3 idag =)
lille lavendel Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Ja.. Luktesansen min er min værste fiende atm... er 11+0 i dag.
Emma27 Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 (endret) Sånn er det her og!!! Har vært i butikken i dag og kjøpt nøytrale såper og tøymykner. Har nesten ikke orket å dusje pga sterk såpelukt Men nå har jeg tatt affære og håper det hjelper noe ihvertfall Er 7+5 i dag. Endret 26. september 2013 av Emma27
lille lavendel Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Det er rart hvor mye disse små spirene påvirker oss allerede
Gjest EnBlåToRosaOgEnTil Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 ja, det er utrolig! jeg blir bare mer og mer påvirket for hvert svangerskap også, dette er mitt fjerde (mistet i uke 7+4 og 11+3 i SA og ex.u, toeggede tvillinger) , men blir barn nummer tre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå