Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 og han føler det samme,men jeg forlater ikke broren hans fordi jeg har forelsket meg,men jeg er heller ikke lykkelig,men jeg har 3 barn på 8,6, og 3 mnd og det ville blitt merkelig for dem hvis jeg ble sammens med onkelen deres og de blir stesøsken til sine søskenbarn på 16,12,6, 3 og 1 år,men klarer ikke og glemme han,og vet at dette vil bli helt jævelig for hele familien. Trenger virkelig gode råd,og trenger ikke noe spydigheter,frekkhet og slike ting,vet dette er UTROLIG galt,har ikke skjedd noe mellom oss,vi har vært trofaste,kun snakket om følelsene våre på tlf,aldri snakket noe andre ting enn det,så trenger at folk er snille,har det vondt nok som det er. Anonymous poster hash: 08a13...03f
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Uff. dette er nok ikke noe særlig, men er nok enig med det du skriver at det blir veldig feil og forlate mannen din for broren,men er du ikke lykkelig med mannen din,så synes jeg du bør gå fra han,men masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå