Gå til innhold

mareritt om barna hver natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner gjennomvåt av svette og tårene siler,natt etter natt. Føler meg helt jævlig om dagen,selvom jeg vet det bare er drømming.

Jeg drømmer at barna mine blir kidnappet mens vi sover,at de brenner opp,at de blir drept på grusomme måter,at deblir stjålet ut av vogna på butikken, at jeg blir tvunget til å drepe de med kniv osv...

Det er sååå grusomt,og dette har skjedd hver natt i litt over 2 uker nå.

Blir helt utslitt,og ganske påvirket av dette. Slipper ikke barna av syne et sekund, og sjekker alt av dører,vinduer og kontakter flere ganger daglig. Holder på å tørne helt her nå av disse marerittene... :-(

Det har ikke skjedd noe rundt oss, ikke skal det skje noe heller,som jeg vet om.

De er friske og raske, og vi har aldri opplevd noe traumatisk.

Så jeg skjønner ikke hvor dette kommer fra...

Hjelp meg,vær så snill! Hvordan blir jeg kvitt dette?

Anonymous poster hash: 4c7eb...02f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det hørtes vondt ut :( Det hender jeg har slike drømmer, og det påvirker meg sterkt noen dager etterpå. Kan tenke meg det er grusomt å ha dette natt etter natt! 

Tenker du mye på at du er redd for at det skal skje de noe på kvelden før du legger deg? Jeg har hvertfall merket at jeg fort kan få mareritt som du har om jeg tenker at jeg er redd for at det skal skje de noe før jeg sovner. 

Har ikke noen bedre forslag enn at du burde prøve å tenke på fine ting før du sovner.. evt se på en fin film eller noe annet som får deg til å føle deg bra. Håper det går over snart! 

Skrevet

Hei og takk for svar.

Nei,jeg tenker ikke vanligvis på sånt. Er ganske uredd av meg, men etter disse drømmene kom,er jeg jo påvirket av det og blir redd for at noe skal skje.

Det er fryktelig slitsomt og vondt! Rakk for råd,jeg skal prøve ut det med fin film :-)

Hi

Skrevet

Hei du! Er du gravid, kanskje?

Jeg har slike grusomme tanker når jeg er gravid, ikke noe særlig ellers. For meg er det veldig hormondrevet.

Legen min sa helsestasjon kan henvise til psykolog dersom man føler at det kan hjelpe. Hvos det vedvarer er det sikkert lurt å få hjelp til å komme ut av den onde sirkelen:-)

Lykke til!

Skrevet

Nei, jeg er ikke gravid. Minste er 1år nå, så hormonene burde ha forsvunnet nå :-)

Vurderer faktisk psykolog ja, blir helt tullerusk av dette... :-(

Hi

Skrevet

Dette er slitsomt.. huff.. jeg er i det samme selv, bare jeg tenker slik i våken tilstand.. Jeg har funnet ut av at for meg er det værst da jeg sover for lite.. for det kommer ofte på kvelden eller natta..  Sover du lite? 

Anonymous poster hash: 90a85...933
Skrevet

Dette er slitsomt.. huff.. jeg er i det samme selv, bare jeg tenker slik i våken tilstand.. Jeg har funnet ut av at for meg er det værst da jeg sover for lite.. for det kommer ofte på kvelden eller natta.. Sover du lite?

Anonymous poster hash: 90a85...933

Ja, det blir nok litt lite søvn nå, men er det årsaken, så går det forhåpentligvis over av seg selv når barna er friske og tenna til minste har kommet ut. Håper det ihvertfall!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...