Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Min lille på snart 8mnd, har begynt og snu seg veldig på magen når han sover,jeg synes dette er meget ubehaglig,men hvis jeg snur han våkner han og er våken i flere timer,går helt greit det,men han blir jo veldig sliten og lei seg hvis han er lenge oppe,men hva mener dere,kan han bare sove på magen,eller må jeg snu han? hvis han sover i sin egen seng,er han alltid på magen,skal han vekkes eller ikke? Anonymous poster hash: 0a459...fb8
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Min er like gammel og jeg fikk beskjed av helsesøsteren snur han seg selv er det greit,ellers måtte vi snu han,men det må vi for han snur seg ikke selv
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Om de er sterke nok til å rulle over på magen selv er de også sterke nok til å løfte hodet, snu litt på seg e.l. i søvne om de ikke får nok oksygen om natta. Når mine bar var 8 mnd gamle reiste de seg opp i stående i sprinkelsenga, snudde seg alle veier og sov både på magen, ryggen, siden, i krabbestilling, øverst i sengen, nederst i sengen, på tvers osv. Jeg har aldri vekket de for å snu de når de er såpass store og kan flytte seg rundt i sengen på egenhånd. I følge helsesøster her skal man ikke legge små babyer på magen for å sove, men når de er store og sterke nok til å rulle rundt selv kan de bare få ligge sånn. Anonymous poster hash: a88bc...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå