silje1989 Skrevet 26. september 2013 #26 Skrevet 26. september 2013 kan noen sende meg link til facebook-siden?
Askepott 3 barnsmor Skrevet 26. september 2013 #27 Skrevet 26. september 2013 Fy søren livet er urettferdig stakars nydelige Ylva.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #28 Skrevet 26. september 2013 Hvis dere ser artikkelen - Så står farens navn der. Søk ham opp på facebook. http://m.klikk.no/foreldre/article759925.ece Anonymous poster hash: 6b675...65e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #29 Skrevet 26. september 2013 Må være et helvete på jord... Er vondt å lese slike historier. Mistet søsteren min for noen år siden, og det å sitte hjelpeløst å se noen man elsker svinne hen er ubeskrivelig vondt.... Og når dette er barnet ditt må følelsen være ubeskrivelig. Akkurat nå ligger mine 3 yngste å sover. De har kranglet, hylt og klaget i "hele" dag. Drevet meg fra forstanden noen ganger, men på slutten av dagen betyr det virkelig ingenting. Det er bagateller <3 Anonymous poster hash: 2be15...02f
Gjest Skofantomet Skrevet 26. september 2013 #30 Skrevet 26. september 2013 Satt på jobb og leste der før i dag, tårene trillet, fikk så utrolig vondt av den lille jenten og familen hennes. Også fikk jeg veldig lyst å kjøre til barnehagen for å bare holde rundt guttene mine. <3
Gjest Skofantomet Skrevet 26. september 2013 #31 Skrevet 26. september 2013 Syns det er så rart at de legger ut bilder av lille jenta som ligger for døden. Tror ikke jeg ville tatt samme valg. Men utrolig trist. Verden er utrolig urettferdig! ! Veldig enig med deg. Men i slike tilfeller tror jeg det er svært vanskelig å vite hvordan man kan opptre.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #32 Skrevet 26. september 2013 http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/kreftsyke-ylva-5-fikk-besoek-av-julenissen-paa-sykehuset-3668712.html Her finner dere navn <3 Anonymous poster hash: 99a89...933
Kliko Skrevet 27. september 2013 #33 Skrevet 27. september 2013 Syns det er så rart at de legger ut bilder av lille jenta som ligger for døden. Tror ikke jeg ville tatt samme valg. Men utrolig trist. Verden er utrolig urettferdig! ! Veldig enig med deg. Men i slike tilfeller tror jeg det er svært vanskelig å vite hvordan man kan opptre. Ja det er klart.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #34 Skrevet 27. september 2013 Syns det er så rart at de legger ut bilder av lille jenta som ligger for døden. Tror ikke jeg ville tatt samme valg. Men utrolig trist. Verden er utrolig urettferdig! ! Veldig enig med deg. Men i slike tilfeller tror jeg det er svært vanskelig å vite hvordan man kan opptre. Ja det er klart. Stig ned av din "høye hest". Du har aldri vert i en slik situasjon! Man finner trøst i mye "rart" i en slik situasjon. De får nok støtte og trøst på sin måte i å gjøre det slik. MÅ jo alltid være noen som som setter spørsmål her inne. Om man ikke har noe positivt å si, så vær stille. Du snakker om ting du vet fint lite om. Anonymous poster hash: 2be15...02f
Kliko Skrevet 27. september 2013 #35 Skrevet 27. september 2013 Syns det er så rart at de legger ut bilder av lille jenta som ligger for døden. Tror ikke jeg ville tatt samme valg. Men utrolig trist. Verden er utrolig urettferdig! ! Veldig enig med deg. Men i slike tilfeller tror jeg det er svært vanskelig å vite hvordan man kan opptre.Ja det er klart. Stig ned av din "høye hest". Du har aldri vert i en slik situasjon! Man finner trøst i mye "rart" i en slik situasjon. De får nok støtte og trøst på sin måte i å gjøre det slik. MÅ jo alltid være noen som som setter spørsmål her inne. Om man ikke har noe positivt å si, så vær stille. Du snakker om ting du vet fint lite om. Anonymous poster hash: 2be15...02f Åj, det var da voldsomt da. Var absolutt ikke ment som kritikk, satt bare spørsmålstegn ved at de la ut mange bilder av dette på nette. Jeg gikk ikke bort til foreldrene og stilte de til veggeb gjorde jeg? Syns du i tillegg skal være forsiktig med å fortelle meg om mine erfaring og opplevelser i mitt liv, for dette ver du ingenting om. Når det er sagt har jeg ingen planer om å kuppe denne tråden ved å diskutere med med deg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #36 Skrevet 27. september 2013 Syns det er så rart at de legger ut bilder av lille jenta som ligger for døden. Tror ikke jeg ville tatt samme valg. Men utrolig trist. Verden er utrolig urettferdig! ! Veldig enig med deg. Men i slike tilfeller tror jeg det er svært vanskelig å vite hvordan man kan opptre.Ja det er klart.Stig ned av din "høye hest". Du har aldri vert i en slik situasjon! Man finner trøst i mye "rart" i en slik situasjon. De får nok støtte og trøst på sin måte i å gjøre det slik.MÅ jo alltid være noen som som setter spørsmål her inne. Om man ikke har noe positivt å si, så vær stille. Du snakker om ting du vet fint lite om. Anonymous poster hash: 2be15...02f Åj, det var da voldsomt da. Var absolutt ikke ment som kritikk, satt bare spørsmålstegn ved at de la ut mange bilder av dette på nette. Jeg gikk ikke bort til foreldrene og stilte de til veggeb gjorde jeg? Syns du i tillegg skal være forsiktig med å fortelle meg om mine erfaring og opplevelser i mitt liv, for dette ver du ingenting om. Når det er sagt har jeg ingen planer om å kuppe denne tråden ved å diskutere med med deg. Tviler sterkt på at du har opplevd å miste barn i denne forferdelige sykdommen. Synes du skal være forsiktig med å uttale deg om ting du vet svært lite om. Ha respekt for hvordan folk gjør det i en svært vanskelig situasjon. Nei, du gikk ikke bort til foreldrene å sa det, men for meg er det like ille å sette spørsmål ved det på et nettforum. Som kanskje tilogmed moren er innom. Anonymous poster hash: 2be15...02f
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #37 Skrevet 27. september 2013 Syns det er så rart at de legger ut bilder av lille jenta som ligger for døden. Tror ikke jeg ville tatt samme valg. Men utrolig trist. Verden er utrolig urettferdig! ! Veldig enig med deg. Men i slike tilfeller tror jeg det er svært vanskelig å vite hvordan man kan opptre.Ja det er klart.Stig ned av din "høye hest". Du har aldri vert i en slik situasjon! Man finner trøst i mye "rart" i en slik situasjon. De får nok støtte og trøst på sin måte i å gjøre det slik.MÅ jo alltid være noen som som setter spørsmål her inne. Om man ikke har noe positivt å si, så vær stille. Du snakker om ting du vet fint lite om. Anonymous poster hash: 2be15...02f Åj, det var da voldsomt da. Var absolutt ikke ment som kritikk, satt bare spørsmålstegn ved at de la ut mange bilder av dette på nette. Jeg gikk ikke bort til foreldrene og stilte de til veggeb gjorde jeg? Syns du i tillegg skal være forsiktig med å fortelle meg om mine erfaring og opplevelser i mitt liv, for dette ver du ingenting om. Når det er sagt har jeg ingen planer om å kuppe denne tråden ved å diskutere med med deg. Tviler sterkt på at du har opplevd å miste barn i denne forferdelige sykdommen. Synes du skal være forsiktig med å uttale deg om ting du vet svært lite om. Ha respekt for hvordan folk gjør det i en svært vanskelig situasjon. Nei, du gikk ikke bort til foreldrene å sa det, men for meg er det like ille å sette spørsmål ved det på et nettforum. Som kanskje tilogmed moren er innom. Anonymous poster hash: 2be15...02f Herregud da menneske, nå må du ta å roe deg ned. Du sier hun ikke skal uttale seg om ting hun vet svært lite om, men dette er en regel som ikke gjelder deg selv? Det var ikke noe respektløst i det hun sa. Når de er så offentlige om dette, må de også forvente at folk reagerer på mange måter om dette. Anonymous poster hash: e4c23...977
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #38 Skrevet 27. september 2013 Syns det er så rart at de legger ut bilder av lille jenta som ligger for døden. Tror ikke jeg ville tatt samme valg. Men utrolig trist. Verden er utrolig urettferdig! ! Veldig enig med deg. Men i slike tilfeller tror jeg det er svært vanskelig å vite hvordan man kan opptre.Ja det er klart.Stig ned av din "høye hest". Du har aldri vert i en slik situasjon! Man finner trøst i mye "rart" i en slik situasjon. De får nok støtte og trøst på sin måte i å gjøre det slik.MÅ jo alltid være noen som som setter spørsmål her inne. Om man ikke har noe positivt å si, så vær stille. Du snakker om ting du vet fint lite om. Anonymous poster hash: 2be15...02f Åj, det var da voldsomt da. Var absolutt ikke ment som kritikk, satt bare spørsmålstegn ved at de la ut mange bilder av dette på nette. Jeg gikk ikke bort til foreldrene og stilte de til veggeb gjorde jeg? Syns du i tillegg skal være forsiktig med å fortelle meg om mine erfaring og opplevelser i mitt liv, for dette ver du ingenting om. Når det er sagt har jeg ingen planer om å kuppe denne tråden ved å diskutere med med deg. Tviler sterkt på at du har opplevd å miste barn i denne forferdelige sykdommen. Synes du skal være forsiktig med å uttale deg om ting du vet svært lite om. Ha respekt for hvordan folk gjør det i en svært vanskelig situasjon. Nei, du gikk ikke bort til foreldrene å sa det, men for meg er det like ille å sette spørsmål ved det på et nettforum. Som kanskje tilogmed moren er innom. Anonymous poster hash: 2be15...02f Herregud da menneske, nå må du ta å roe deg ned. Du sier hun ikke skal uttale seg om ting hun vet svært lite om, men dette er en regel som ikke gjelder deg selv? Det var ikke noe respektløst i det hun sa. Når de er så offentlige om dette, må de også forvente at folk reagerer på mange måter om dette. Anonymous poster hash: e4c23...977 Hun må selvsagt få uttale seg, men i en slik tråd bør man trå varsomt. Spesielt siden det er en sjanse for at foreldrene kan være her inne... I en slik tråd bør man vise kun sympati og støtte tenker jeg. Ikke sette spørsmål over hvordan folk sørger... Ja, er et forum man skal ha takhøyde, men ærlig talt... Anonymous poster hash: 2be15...02f
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #39 Skrevet 27. september 2013 Stakkars stakkars stakkars lille nydelige jenta <3 Og stakkars foreldrene <3 Så utrolig sterke de er! Skal be for de og tenne lys for de i kveld. Anonymous poster hash: c8fcb...b85
Frigga Skrevet 27. september 2013 #40 Skrevet 27. september 2013 Noe så ufattelig trist og fullstendig meningsløst..... Mange års lidelse og så blir dette utfallet. Godt mennesket er skrudd sammen på den måten at håpet er det siste vi mister. Alle mine varmeste tanker og medfølelse til søteste Ylva og hennes flotte familie <3
Bananen Skrevet 27. september 2013 Forfatter #41 Skrevet 27. september 2013 Den siste statusen han har lagt ut nå var den vondeste å lese:( Gråter igjen jeg!! Så ufattelig! Helt uforståelig hvor sterke de klarer å være i denne situasjonen! Tenk å si til dattern sin at hun må dra når hun er klar, det er greit for mamma og pappa:(( Helt forferdelig å lese, helt forferdelig å vite hva de går igjennom nå! Har så vondt av dem, samtidig som det får meg til å sette så pris på hva jeg selv har. Og så får jeg enda mer vondt av å vite at dem snart ikke har det lenger. Herregud for en situasjon, kjenner det her går skikkelig inn på meg. Vil egentlig ikke lese, men klarer heller ikke å legge fra meg virkeligheten:(
SmellyCat Skrevet 27. september 2013 #42 Skrevet 27. september 2013 Sterk lesning. Alt mennesker klarer å komme seg gjennom... Jeg gråt av pappan sine statuser bare. Så fint at de har fått henne hjem i det aller minste <3
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #43 Skrevet 27. september 2013 Vi har vært i tilnærmet samme situasjon med å ha et dødssykt barn hjemme den siste tiden, og det som er så ufattelig oppi all smerten, er at vi har gode minner fra den siste tiden sammen. Vårt barn hadde heller ikke smerter og var ikke redd, så da tiden kom og hn trakk sitt siste pust, visste vi at vi hadde gjort alt for at barnets altfor korte tid på jorden var blitt så trygg og god som mulig. Det er ufattelig hva man som foreldre kan overleve, og jeg går rundt med klump i magen av tanken på det helvete foreldrene til Ylva gjennomlever nå, og på den umennesklig tunge tiden de går i møte når alt er over og alt bare er tomt og stille. Det å vite at man skal leve resten av livet med en sorg og en smerte over å ha et barn for lite er ganske utmattende. Livet er brutalt og urettferdig! Anonymous poster hash: 408aa...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå