DramaMama Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Min datter på snart 5 mnd er ikke så interessert i å ligge i bagen lenger, så nå må vi over på sportsvogn med vognpose. Vi har Emmaljunga Mondial, og jeg vet det finnes egne vognposer til disse, har noen erfaringer? Ellers vurderer vi å gå for den gode gamle voksiposen. Anbefalinger og tips mottas med takk!
Rigmor79 Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Jeg elsker voksiposen fordi den kan vaskes og forlenges, men de gode, gammeldagse skinnposene er også veldig fine. Pose er uansett skikkelig herlig, da er jeg sikker på at barnet er varmt:-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Jeg anbefaler voksi city. Liker den mye bedre enn urban, feks. Anonymous poster hash: a313d...78e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Synes Emmaljunga posene ser veldig kalde ut. Ville gått for enten Odenwalder eller Voksi Urban som er best i test:) Om du går inn på Jollyroom.no har de Bozz lammeskinnspose til halv pris fram til 13:00 i dag. Anonymous poster hash: 82f56...f86
skjotta Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Jeg har en god gammel voksi classic. Brukte den til jenta mi når vi bodde på ett veldig kaldt og vindfult sted og spaserte til jobb, barnehage og butikk hver dag. Jeg liker spesielt at den kan knyttes sammen på flere måter og derfor tilpasses vogna og barnets størrelse. Jeg har vasket yttertrekket og det krymper ikke til tross for hva testene sier!
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Vi har en Voksi Urban og er veldig fornøyd God og varm
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Jeg kjøpte Voksi Classic da eldste ble født og bruker den nå til lillesøster. Synes den er helt håpløs! Liker ikke knyteopplegget og synes den klumpete og upraktisk. Hvis jeg skulle kjøpt ny nå ville jeg helt klart gått for en av de med glidelås i stedet for den duste knytingen. Kjenner jeg irriterer meg over den allerede før sesongen engang har begynt, hehe Anonymous poster hash: 8547d...4f7
mamma'n til 2 :) Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Simo thermo! Den er ikke like tykk og klumpete som voksiposene,så barnet kan faktisk røre på seg! Dessuten har den armer, noe jeg syns er veldig praktisk. Den kan også forlenges og brukes opp til 4 års alder, og den holder barnet god og varm. Frøkna mi hadde vanlige klær og en halvtykk ullgenser på seg da hun brukte den posen sist vinter, og hun var ikke kald selv på de kaldeste dagene. Er så fornøyd med simo sin pose at jeg har kjøpt en til til minstemann også. Posen har også en slags "hette" bak så du kan sette den fast i ryggen på vogna, så slipper du at den sklir :-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Vi har skunnpose med lammeull inni! Utrolig god!! Anonymous poster hash: c9b3b...d8c
Major HotLips Houlihan Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Jeg har easygrow nature til min 7 mnd gamle jente og odenwalder til ettåringen, supre poser begge to. De kan forlenges begge to også har de ferdige hull til dele i bunnen. Easygrow nature har mere din og er varmere enn de fleste andre poser
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Den originale voksiposen fra ullkorga er min favoritt Anonymous poster hash: 6a5e6...bb7
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 Voksi urban er varm og god! Veldig fornøyd med den Anonymous poster hash: 40ffb...6b3
scarecrow2011 Skrevet 26. september 2013 #14 Skrevet 26. september 2013 Er fornøyd med både voksi city og oldenwalder(?). Ungene er varme i begge.
Isola&Lille+julegave Skrevet 26. september 2013 #15 Skrevet 26. september 2013 Jeg har denne og er kjempefornøyd! Bozz lammeskinnspose med nydelig, lang lammeull. Utrolig varm og god. Den har hull til selene i vognen. Den er stor nok til at barnet kan bruke den til barnet slutter å sitte i vogn. Jeg har også en emmaljunga pose, men den er mer vår/høst. den er for kald midt på vinteren.
Hun med alle ungene Skrevet 26. september 2013 #16 Skrevet 26. september 2013 (endret) Risa rosa har vi,en utrolig fin og god pose Endret 26. september 2013 av Hun med alle ungene
☆☆☆ Skrevet 26. september 2013 #17 Skrevet 26. september 2013 Likte best lammeskinnspose i bagen, men i sportsvogna har eg vore godt nøgd med easygrow. Har lammeskinn som passar inni, men det er ikkje så kaldt her eg bur at eg har sett behovet. Men det er fint å bruke utan posen.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #18 Skrevet 26. september 2013 Anbefaler Odenwalden posen på det sterkeste. tredje barnet skal i samme pose nå straks, og den er enda supergod og varm.Så lett en pose! Anonymous poster hash: 83f43...a9c
DramaMama Skrevet 26. september 2013 Forfatter #19 Skrevet 26. september 2013 Tusen takk for alle svar! Her var det gode erfaringer med ulike poser, skal se på de dere har nevnt, så blir det vel smak og behag som avgjør. Ha en flott kveld alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå