tintafant-m/2 jenter Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Jeg vurderer seriøst å endre yrke.. jobber innen helsesektoren, og kunne tenkt meg å hatt fri i lag med barna på helligdagene. Har aldri jobbet i butikk og har ingen aning på hva som kreves eller hva lønna er. Det er vel lønna som blir avgjørende for hva jeg kommer til å gjøre, så jeg lurer på om noen av dere kunne gitt meg en pekepinn på hva man tjener f eks hos H&M/CUBUS eller lignende..
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Stort sett er det ingen krav for å jobbe i butikk utenom kunnskap og interesse for varen du skal selge samt at man er hyggelig og serviceinstilt. Lønna kommer ofte litt ann på hvor du jobber, hvilken , om du har noe ansvar og om du jobber kveld og lørdager. Jeg har jobbet i ulike butikker og hatt mellom ca 125 og 160 kr timen + til kveldstillegg (hverdager etter 18) og lørdagstillegg (etter kl 13) Husker ikke beløpet på disse tilleggene men det finnes sikkert noen standarder du kan finne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå