Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Bruker dere tampong når dere har mensen? Dag og natt? (min gyn sa det var helt ok å bruke tampong når man ha spiral) Hvor lenge etter innsetting burde man vente med å bruke tampong? Hadde dere stabil syklus når dere fikk spiral? Begynte på p-piller etter fødsel, tåler det overhodet ikke. Slutta etter 2 uker, fikk en bortfallsblødning, satt inn spiral, fikk en miniblødning samme dag, og blør igjen nå en uke etter så regner med jeg nå har fått ordentlig mensen igjen. 3 mnd siden fødsel. Og 1 uke siden innsetning, er det da ok å bruke tampong? Eller hvor lang tis bruker trådene på å legge seg der de skal? Anonymous poster hash: 79adf...c27
Jallow B Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Jeg fikk beskjed om å vente ca 1-2mnd. Nå bruker jeg menskopp, og er ti ganger mer fornøyd enn før.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 menskopp? Det må sjekkes ut Anonymous poster hash: 79adf...c27
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Jeg fikk beskjed om å vente 6 uker +, for å la spiralen "sette seg" som de så pent kalte det.. Men, jeg er av de heldige, jeg har nesten ikke blødninger, har en del smerter ved mensen/eggløsning, men trenger bare et truseinnlegg tilfelle, for det går kun i rosa utflod (hipp hurra) Jeg hadde en syklus som krøllet litt (33-39 dagers syklus) Nå er det standarden: 13 dager fra mens til EL og 14 dager fra EL til mens! Mye lettere å forholde seg til Jeg brukte menskopp/mooncup før jeg satte inn spiralen, så mye bedre alternativ Så anbefaler å sjekke ut det ja!
Jallow B Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 menskopp? Det må sjekkes ut Anonymous poster hash: 79adf...c27 Anbefales på det sterkeste:) Jeg bruker mooncup, og er veldig fornøyd. Tok, til advarsel, tre-fire perioder for å bli helt vant.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Jeg brukte tampong ved første mens. Satte inn spiralen 3 mnd etter fødsel, så hadde ikke fått mensen tilbake ennå. Tror den kom tre måneder etter innsetting, sånn ca. Anonymous poster hash: 9f5a2...6fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå