Gå til innhold

redd for at jeg er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd jeg kan være gravid, har symptomer og ikke bare en eller to.

Det er i såfall X kjæresten min sitt å han sier han ikke vil ha flere barn og er jeg gravid får jeg ta abort. Vi har ett felles barn fra før, og nå skal det sies at jeg har brukt prevensjon hele tiden, men det gjorde jeg også sist jeg ble gravid.

Er så utrolig redd, skulle ønske menstruasjon kom nå.

Abort vil jeg ikke klare og fullføre, men så tenker jeg på at jeg kommer til og miste det vennskapet vi har nå om jeg ikke gjør det. Da tenker jeg igjen på mitt barn og hvordan det kommer til å gå utover h*n.

Anonymous poster hash: 79d45...9fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xen kommer nok til å bli sur. Men ikke for alltid. Han kommer til å elske den nye like mye som den første.

Han vet du ble gravid på prevensjon sist. Da burde han vite at det kan skje igjen. Han kunne også brukt kondom, eller latt være å ha sex hvis han var så redd for graviditet.

Dere må uansett samarbeide i og med dere har ett barn. Skjønner han syns det er kipt, men om han henter ett eller to barn til samvær, spiller jo ingen rolle?!

Hvis han velger å gjøre livet ditt surt, eller være drittsekk mot deg, må du gjøre han fullstendig klar over at konsekvensene for hans oppførsel går ut over første barnet. Syns han det er greit?!

Barnet ditt har mulighet til å få helsøsken. Jeg hadde ikke tatt abort.

Skrevet

Ta en test og ta det derfra. 

Det er DITT valg om du beholder eller ei. Om man har sex KAN graviditet oppstå, det vet jo hvem som helst uavhengig av om en bruker prevensjon eller ei..

Anonymous poster hash: 90b88...1cc
Skrevet

Ta en test!

Anonymous poster hash: 4e084...e2a

Skrevet

Skal ta test i morra igjen, første testen jeg tok var negativ, andre testen var rar, så tenkte å ta ny i morra.

Jeg tror nok han vil bli glad i barnet, men er så redd han vil bruke det mot meg. Får til stadighet høre at han vil ikke ha flere barn, og at han ikke var klar for den første heller. Vil ikke ta abort nei å samvær med overnatting er det jo ikke snakk om ennå. Men hvordan blir det med enslig forsørger stønaden nå om jeg rr gravid?

Anonymous poster hash: 79d45...9fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...