Gå til innhold

Dere brukermodoratorer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere betalt for jobben dere gjør her inne?

Anonymous poster hash: 6a1a0...246
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør de ikke. Det er et slags gode de har fått for å tilbringe så mye tid her inne. De er avhengige av at BM'ene tilbringer mye tid her inne.

Anonymous poster hash: 25a61...eb4
Skrevet

Nei vi gjør dette på frivillig basis.

mvh  brukermoderator Cat.68

Skrevet

At dere gidder. Har dere virkelig ikke andre ting å bruke tiden på enn å jobbe gratis her inne? Ja ja de som driver her er vel veldig glade som sparer masse penger......

Anonymous poster hash: 6a1a0...246
Skrevet

Ikke alt som betaler seg i kroner og øre vet du ? Ibland ønsker man bare å bidra til noe positivt, uten å kreve lønn for det. Håper å gjøre en så god jobb jeg kan.

Mvh brukermoderator Cat.68

Skrevet

Bare som et lite tips til deg, C68, og de andre som er brukermod.

Ikke krangle med troll. De som tydelig er ute etter å provesere og tråkke på fortjener bare å bli snudd ryggen til. Ingen vits i å bruke energi på slike. Uansett hva man gir et troll for svar så fortsetter de bare så lenge de får svar. Eneste måten å få de til å dø ut er ved å snu de ryggen.

Anonymous poster hash: 1ffb4...eec
Gjest meg mamma?
Skrevet

Hva vil du egentlig med denne tråden?

Nå har det vært klaget på elendig moderering i lange tider. Kanskje det kan bli bedre nå, kan ikke folk gi det en sjangs før det klages.

Det er bra at noen gidder å være brukermoderator, de gjør det jo for at forumet skal bli bedre.

Skrevet

Anonymous poster hash: 8e0e1...eea

Skrevet

Ikke alt som betaler seg i kroner og øre vet du ? Ibland ønsker man bare å bidra til noe positivt, uten å kreve lønn for det. Håper å gjøre en så god jobb jeg kan.

Mvh brukermoderator Cat.68

Allerede her viser du deg som uegna vettu! Hadde du droppet den første setningen som fort kan oppfattes som spydig, så hadde det her virket litt mer seriøst. Resten av teksten fikk fram poenget ditt mer enn bra nok! 

Egentlig holdt det første svaret ditt i denne tråden mer enn nok. 

Nei huff, er nok en grunn til at jeg mener at en moderator SKAL være nøytral, noe en bm aldri kan være. Fint du starter med å bevise dette ;)

Skrevet

Igjen, ikke mat troll. Overse dem. De andre brukerne ser at dette er troll.

Anonymous poster hash: 1ffb4...eec
Skrevet

Troll? Er jeg troll fordi jeg spør om de får betalt? Jeg er ikke et troll fordi jeg ikke syns det skal være brukermodoratorer her. Jeg syns de blir utnyttet når de ikke får betalt for det.

Anonymous poster hash: bc344...4d6
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Troll? Er jeg troll fordi jeg spør om de får betalt? Jeg er ikke et troll fordi jeg ikke syns det skal være brukermodoratorer her. Jeg syns de blir utnyttet når de ikke får betalt for det.

Anonymous poster hash: bc344...4d6

Man blir ikke utnyttet når men blir spurt om det, og går med vitende vilje inn for oppgaven.

Og du og HI er vel ikke den samme heller? Ikke etter nummeret å dømme, så her er det HI man sikter til med "troll" grunnet denne uttalelsen:

At dere gidder. Har dere virkelig ikke andre ting å bruke tiden på enn å jobbe gratis her inne?

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Flott at noen frivillig har lyst og anledning til å gjøre forumet bedre, og få slutt på reell hets og spam- men fremdeles beholde gode og heftige diskusjoner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...