Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Vi har prøvd forskjellige ting for at mini her på 6 mnd ikke skal våkne av at han ligger på magen om natta. Han klarer ikke snu seg tilbake på ryggen ennå. Men i kveld tok jeg selen fra vogna og festa den i senga og tok den på han. Han får lagt seg på sidene men kommer ikke rundt på magen. Var det feil av meg og prøve den metoden?? Han våkner alt i mellom 2-10 hver natt og er da vanskelig og få til og sove igjen(eneste som hjelper er mme) . Anonymous poster hash: 1bea4...87d
n74 Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Vi gjorde det samme, det vil si vi kjøpte sånn pose til å feste med da hun var fem måneder. Fra da sovnet hun lett og våknet ikke. V hadde posen frem til hun ble så sterk at hun klarte å snu seg på magen likevel, da ble posen farlig. Men, du er tøff som skriver om det her, perfekte dibmødre mener det er den reneste tortur ;-) Kos dere med bedre nattesøvn og bedre humør på dagtid! Hilsen en som gjør samme val med nestemann hvis nødvendig :-)
smurfis Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Det som bekymrer meg er kvelningsfaren, for de selene er jo ikke laget for senga er de vel? Om det var seler som var sikre, testet og godkjente for sengen og barnet hadde det godt og trygt så er det vel greit nok
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Vi brukte poser med sele til begge ungene våre. De elsket dem og sov mye bedre når de var spent fast. Anonymous poster hash: be95f...595
Gjest Julia1984 Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Vi brukte poser med sele til begge ungene våre. De elsket dem og sov mye bedre når de var spent fast.Anonymous poster hash: be95f...595 Men klarte de å snu seg på siden???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå