Gå til innhold

Barnevognjungelen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi må ha ny barnevogn til nurket som er ventet 30. Januar.. Siden vi to andre gangene har hatt en vogn som vi kjøpte på anbefaling fra min svigerinne har jeg egentlig ikke peiling på hva vi skal velge nå..

Det jeg ønsker:

4 hjul, gjerne svingbare forhjul, men vil gjerne ha alle like store, god plass under vogna, stor bag da vi får vinterbaby som trenger mye klær og pose osv. En vogn som er god å kjøre på all slags underlag, og mulig å få inn i en Ford mondeo. Vil helst ha duovogn, men vil gjerne ha en mulighet til å ta med bagen inn og ut med baby inni..og da må vi kanskje ha kombivogn?

Er det noen som har noen råd? Eller har en yndlingsvogn de vil anbefale? Jeg blir gal av googling, det er såååå mange muligheter der ute..

Endret av pifi med nurk i magen!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg hadde definitivt kjøpt Bugaboo Buffalo! Den har ALT! Har selv Bugaboo Cameleon, som jeg er fornøyd med, men hadde lett byttet til Buffalo'en dersom vi skulle hatt ny vogn til denne babyen (men vi må ha søskenvogn, så da får jeg ikke viljen min). Buffalo'en er virkelig en komplett vogn. God plass, svingbare forhjul, perfekt for nordisk føre, ekstra lang solskjerming, stor handlekurv, lett å slå sammen, kan snu bagdelen/sportsdelen begge veier +++

Den er dyr, men det er en vogn som virkelig er knallbra. Det som er interessant å se, er at de fleste barnevognmerkene etterhvert har begynt å lage modeller basert på Bugaboo'ene. Bare se på feks de nye Emmaljungavognene!

Skrevet

Yndlingsvognen er emmaljunga city cross..!!fantastisk vogn!men den har jovikke svingbare hjul..så en av de andre understellene til emmaljunga kan jo passe deg perfekt:-)lykke til:-)

Skrevet

Takk for svar.. Skal se på de dere skriver om! :) vi må uansett ta oss noen turer og sjekke ut vogner.. Vi sliter mer med vogkjøp enn bilkjøp.. Hehe

Skrevet

Da ville jeg ha valgt Bugaboo Buffalo - da slipper du å snu barnet fra deg allerede etter 6 mnd (pga sportsdel). Det nye Emmaljungaunderstellet har også svingbare hjul forresten.

Skrevet

Jeg har sett på begge vognene som anbefaler. Dere som anbefaler bugaboo, er det mulig å justere høyden på håndtaket? Samboeren min er mye høyere enn meg og det er viktig at den er god å trille for oss begge..

Skrevet

Jeg har sett på begge vognene som anbefaler. Dere som anbefaler bugaboo, er det mulig å justere høyden på håndtaket? Samboeren min er mye høyere enn meg og det er viktig at den er god å trille for oss begge..

Ja, klart det :)

Skrevet

Vi har valgt Bugaboo Donkey denne gangen (for vi trengte søskenvogn). Har tidligere brukt Emmaljunga, og er veldig glad i den vogna, så det er med tungt hjerte jeg selger den. Men, så har jeg drømt om Bugaboo siden 2007. Så når jeg nå har muligheten, så måtte jeg bare ta den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...