Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Skal ha første visning av leiligheten, og naboen under meg skal ha fest natten før. Jeg gruer meg, fordi jeg vet at det pleier å gå hardt for seg. Bekymrer jeg meg unødig? Er det noe jeg burde tenke på? Uff, jeg er så usikker. Anonymous poster hash: df385...c6f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Hva er du redd for egentlig? At festen ikke er ferdig til visningen? Anonymous poster hash: 52404...049
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Her vil vi nok trenge litt mere opplysninger.... Hva er det du gruer/bekymrer deg for? At det skal ligge festdeltakerne å slenge i oppgangen dagen derpå? At du ikke skal få sove natten opp til visningen? At det skal lukte fyll og røyk? Som sagt; du må presisere litt mer.... Anonymous poster hash: cbe4b...a79
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 .....eller ja, at festen ikke skal være ferdig til visningen starter *knis* Anonymous poster hash: cbe4b...a79
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Mistenker at dette er vår "kjære" spammer.. Skrivingen kan tyde på det i alle fall... Om du ikke er det, så beklager jeg, men mistanken er stor. Anonymous poster hash: dd708...cd0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Her vil vi nok trenge litt mere opplysninger.... Hva er det du gruer/bekymrer deg for? At det skal ligge festdeltakerne å slenge i oppgangen dagen derpå? At du ikke skal få sove natten opp til visningen? At det skal lukte fyll og røyk? Som sagt; du må presisere litt mer....Anonymous poster hash: cbe4b...a79 Det du nevnte, bortsett fra den sovingen. Bestemt meg for å dra bort, og komme tilbake dagen etter. Om jeg ser ølflasker ol. rundt omkring, blir ikke frekt å si ifra? Tenkte la dem holde på, men da skal jeg jammen meg si ifra dagen etter om de kan være stille ol.. Det er bursdagsfest, som begynner tidlig på dagen, så blir sikkert mye mennesker og mye fyll. Anonymous poster hash: df385...c6f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Mistenker at dette er vår "kjære" spammer.. Skrivingen kan tyde på det i alle fall... Om du ikke er det, så beklager jeg, men mistanken er stor. Anonymous poster hash: dd708...cd0 Høh? Du tar nok feil. Anonymous poster hash: df385...c6f
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Gi de en forhåndsvarsel, gode naboer tar litt hensyn til hverandre.. Si ifra at du skal ha visning, så om det ser noenlunde greit ut på felles areala/foran deres sted dagen etter, så hadde det vært toppers. Ta det litt sånn "forresten, jeg skal ha visning dagen etter, så kunne dere bare se til at det er litt orden rundt på utearealet? Så sover jeg borte den natten jeg, så dere får rase fra dere, god bursdag!" eller noe lignende
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Mistenker at dette er vår "kjære" spammer.. Skrivingen kan tyde på det i alle fall... Om du ikke er det, så beklager jeg, men mistanken er stor. Anonymous poster hash: dd708...cd0 Nei,nei,nei svarte!!! At jeg også skulle falle for the loco.... Er meg som er #3. Er du spammeren er det nok andre ting enn en fest som burde bekymre deg! Anonymous poster hash: cbe4b...a79
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #10 Skrevet 25. september 2013 Gi de en forhåndsvarsel, gode naboer tar litt hensyn til hverandre.. Si ifra at du skal ha visning, så om det ser noenlunde greit ut på felles areala/foran deres sted dagen etter, så hadde det vært toppers. Ta det litt sånn "forresten, jeg skal ha visning dagen etter, så kunne dere bare se til at det er litt orden rundt på utearealet? Så sover jeg borte den natten jeg, så dere får rase fra dere, god bursdag!" eller noe lignende Det var noe slikt jeg tenkte også. Tusen takk for gode ord Anonymous poster hash: df385...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå