Gå til innhold

hoff stakkar lille gutt, jeg lo av han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ikke så nøye med å lukke og låse do døra når vi er på do her hjemme, så lille gutt får jo med seg både det ene og det andre, blant annet at pappa står og tisser. Etter han hadde bada i kveld går lille gutt bort til do, heiser seg opp på tå for å rekke over kanten og tar tak i tissen og holder den utover, og hva gjør denne dumme mammaen, jo jeg ler så jeg nesten griner. Stakkars liten gutt går fort bort fra doen og henter seg en bleie i skuffen. Og vi som strever så med å få stakkaren til å ville tisse i do, også ødelegger jeg helt når han vil prøve på pappa måten. Har dårlig samvittighet nå ja. 

Anonymous poster hash: f24e2...99e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å bli ledd av er aldri en god følelse.

Har du generelt problemer med impulskontrollen?

Jeg syns faktisk det var skikkelig stygt gjort av deg!

Anonymous poster hash: 91115...68e
Skrevet

Nei har vanligvis ikke noe problem men det var bare ett morsomt syn så da begynte jeg å le uten å tenke over det.  

Skrevet

Fniste litt første gangen gutten prøvde å tisse stående. Han la rett og slett tissen sin opp på kanten av doen men han stod på tå hev, også tisset han. Men siden tissen ikke var like lang som kanten av doen var bred, ble det tiss nedover dokanten til gulvet, og han ble rimelig overrasket over resultatet. Heldigvis lo jeg visst "riktig" for han begynte å le også. :-)

Nå er teknikken på plass, men det kommer av og til interessante situasjoner, som sovende gutt som tisser stående med lukkede øyne. Har man humoren i behold, er det ganske komisk...og grisete.

Anonymous poster hash: f7f93...117

Skrevet

Han her hadde nok klart å treffe skåla siden han holdt tissen slik han gjorde. forhåpentlig er jeg bedre forberedt neste gang og en erfaring rikere slik at jeg ikke gjør samme blemma engang til. 

Skrevet

Herregud, er du alltid så blid? Kanskje du skal gå å legge deg, håper du er litt blidere i morgen!

Anonymous poster hash: 42668...3c9

Skrevet

Herregud, er du alltid så blid? Kanskje du skal gå å legge deg, håper du er litt blidere i morgen!

Jeg er som regel veldig blid, men jeg fikk skikkelig vondt i hjertet av den lille gutten som ville tisse på do sånn som pappa gjør, og som blir ledd ut av sin egen mor.

Alle kjenner vel den såre følelsen det er å bli gjort til latter? Ikke minst når det kommer fra en person som man skal kunne stole ubetinget på.

Jeg tror nok at hi kan vente svært lenge på neste gang han våger seg på å tisse på do igjen. Hun har jo tydelig vist at det er bleien som er den tryggeste måten.

Skrevet

Skaff gutten din en lav trapp så blir det mindre søl og lettere.

Btw ja det var ikke lurt å le men gjort er gjort bare oppmuntre han til å prøve igjen

Skrevet

Bare snakk med ham du, si at han var skikkelig flink som ville prøve å tisse slik som pappaen, og at du ikke lo av ham men fordi du syntes det var så gøy å se ham gjøre likens som pappan. Gjør ikke noe større nummer av det, og legg til rette for ham å gjøre det igjen med en liten trapp, pall eller lignende. Det går nok bra skal du se. :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Kjøp en liten krakk til han å stå på, sett den foran doen og ta en prat med han, unnskyld at du lo, men du syntes det så veldig trevalig ut, så nå har du kjøpt en helt egen krakk til han å stå på, så han kan gjøre som pappa.. Også roser du han om han velger å prøve seg med det samme, eller så gir du han litt tid på seg  :)

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg er som regel veldig blid, men jeg fikk skikkelig vondt i hjertet av den lille gutten som ville tisse på do sånn som pappa gjør, og som blir ledd ut av sin egen mor.

Alle kjenner vel den såre følelsen det er å bli gjort til latter? Ikke minst når det kommer fra en person som man skal kunne stole ubetinget på.

Jeg tror nok at hi kan vente svært lenge på neste gang han våger seg på å tisse på do igjen. Hun har jo tydelig vist at det er bleien som er den tryggeste måten.

Herregud, så overhysterisk da!

Anonymous poster hash: d893a...ba5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...