Gå til innhold

Mine foreldre er rasister...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og nå har broren min blitt sammen med en kvinne av afroamerikansk opprinnelse.

De nekter å godta henne uten en gang å ha møtt henne, og vil heller ikke møte henne.

Synes så vannvittig synd på broren min som tidligere var ulykkelig gift i mange år og nå stråler av lykke.

Noen tips, råd og erfaringer? Skulle gjerne visst hvordan man fikk bastante 70-åringer til å mykne på disse tingene.

Anonymous poster hash: 7b484...91b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn kollektiv utelukkelse av foreldrene tenker jeg. På den måte viser dere at dere tar avstand fra de forferdelige holdningene deres. 

Si ifra om hva dere mener og hva konsekvensene blir, gi dem litt betenkningstid (om de ikke har fått det allerede) og kutt da kontakten om de ikke ønsker å akseptere et nytt tilskudd til familien. 

Man trenger ikke være beste venner fordi man er i familie.

Anonymous poster hash: 88d1b...5f2
Skrevet

Jeg hadde gitt klar beskjed om at jeg ikke godtok sånne holdninger og jeg hadde selv nektet å se dem og jeg hadde også nektet dem å se barna mine fordi jeg ikke ønsker at de skal overføre de holdningene til dem. 

Så hadde jeg invitert bror og kjæreste på middag og fortalt dem begge hvor hyggelig jeg syns det er at de har funnet hverandre.

Anonymous poster hash: 12873...b3a
Skrevet

Av og til er det dessverre ikke noe å få gjort med, jo mer man prøver å presse/lokke, jo mer bastant kan de bli.

Var selv sammen med en tyrker i 3 år, min far nektet å ha kontakt med meg de årene, når det ble slutt mellom oss, og jeg møtte samboeren min, så kontaktet min far meg igjen, prøvde å late som om han ikke hadde unngått meg i 3 år. Jeg ba han slutte, kunne han ikke godta min lykke når jeg var sammen med eksen, så kunne han glemme å komme tilbake i det heletatt. Eneste som gjorde at jeg og eksen gikk fra hverandre var at jeg ønsket meg barn, det gjorde ikke han, siden han alt hadde 5 :-/

Anonymous poster hash: 7d674...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...