Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Vi har hatt et turbulent forhold som med tiden har roet seg og blitt til det bedre. Problemet er det jeg ikke har klart å tro mer på oss. Han har ønsket at vi skulle fortsette og jeg har ikke helt klart å avvise han, slik at det har blitt mye frem og tilbake. Jeg vet at jeg har forvirret han, men også megselv. Jeg har vel ikke egentlig visst helt hva jeg vil. For en tid tilbake fikk jeg ett godt øye til en annen mann. Han var utrolig hyggelig, men vi møttes kun på det profesjonelle planet siden jeg var hans pasient. Jeg vet at det jeg opplevde er vanlig i pasient/terapeut relasjon, at pasienten utvikler en type forelskelse/blir tiltrukket av sin behandler og det plaget meg at jeg gikk i den fella til tross for dette. Dette skjedde i en periode da jeg var veldig sliten og deprimert og jeg sugde derfor til meg av den profesjonelle oppmerksomheten jeg fikk. Nå har eksen funnet ut om dette etter å ha lest en melding/samtale jeg hadde med en gammel venn. Eksen hadde mistanke om at jeg var tiltrukket av min behandler mens jeg var det, men jeg nektet. Jeg ønsket ikke å prate om det med noen om det mens jeg hadde disse forvirrede følelsene fordi jeg følte meg dum og jeg ønsket heller ikke dele det med min eks fordi jeg var redd for hans reaksjon. Han mener jeg har løyet for han siden han spurte meg. Jeg føler nå at jeg har gjort noe veldig galt, men jeg klarte ikke si noe den gangen og jeg følte at jeg ikke trengte si noe fordi alt bare skjedde i tankene mine. Dette ble veldig rotete, men jeg føler at alt er kaos nå. Jeg føler meg veldig dårlig som har såret noen. Grunnen til at jeg ikke sa noe om min "crush" var jo for å ikke såre han/lage problemer og fordi jeg innså at jeg bare drømte.... Anonymous poster hash: 17904...ca0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Han er en eks, ikke sant? Da har han ingenting med hva du gjør lenger. Punktum. Anonymous poster hash: 85c05...e23
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Ja, jeg vet det. Problemet er at vi hadde noe på gang mens jeg ble betatt av min behandler. Noe han gjennomskuet da og har spurt meg om tusenvis av ganger siden.... Jeg burde sikkert ha sagt noe da, men det føltes helt feil. Han fant ut av det fordi jeg glemte å logge meg ut slik at han kunne lese mine private samtaler, så da bekreftet jeg bare det han hadde lest. Og nå føler jeg meg veldig slem. Anonymous poster hash: 17904...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå