Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Denne spammeren har sendt meg flere meldinger om at jeg er frekk mot henne og at hun ikke liker meg. Sikkert flere enn meg som har fått sånne meldinger. Jeg har rapportert det til Elin . Anonymous poster hash: fadaf...778
Ileus Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Jada, jeg måtte gå på kurs og lære folkeskikk. Kanskje vi kan gå sammen?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor denne personen ikke hives ut, dette er jo ikke grei oppførsel Anonymous poster hash: 11e26...5e0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Jeg skrev bare at hun måtte slutte å poste spaminnlegg her og at hun måtte vise de andre brukeren her respekt. Også sender hun trakkasernde meldinger til meg. Det ene innlegget var så støtende at jeg tok meg skikkeligt nær av det.:-( Anonymous poster hash: fadaf...778
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Men hvorfor gi henne ekstra oppmerksomhet, når vi alle vet hun ikke er helt "vatret"... Dette innlegget blir det samme som å kaste diesel på bålet. JA, hun har gjort noe som er uakseptabelt, ja hun burde skjerpe seg, ja hun burde bli utestengt, men uansett, så trengs det ikke nye tråder dedikert til henne.
elin Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Send meg gjerne pm om dette skjer igjen, og da gjerne hvem som sender.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Men hvorfor gi henne ekstra oppmerksomhet, når vi alle vet hun ikke er helt "vatret"... Dette innlegget blir det samme som å kaste diesel på bålet. JA, hun har gjort noe som er uakseptabelt, ja hun burde skjerpe seg, ja hun burde bli utestengt, men uansett, så trengs det ikke nye tråder dedikert til henne. Jeg er faktisk ganske sikker på at det er den aktuelle brukeren som har startet denne tråden jeg. Skrivemåten er mistenkelig lik, og det dukker opp slike innlegg stadig vekk.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Send meg gjerne pm om dette skjer igjen, og da gjerne hvem som sender. Det gjelder en og samme bruker, har rapportert ene tråden hennes her inne for litt siden.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Men hvorfor gi henne ekstra oppmerksomhet, når vi alle vet hun ikke er helt "vatret"... Dette innlegget blir det samme som å kaste diesel på bålet. JA, hun har gjort noe som er uakseptabelt, ja hun burde skjerpe seg, ja hun burde bli utestengt, men uansett, så trengs det ikke nye tråder dedikert til henne. Jeg er faktisk ganske sikker på at det er den aktuelle brukeren som har startet denne tråden jeg. Skrivemåten er mistenkelig lik, og det dukker opp slike innlegg stadig vekk. Kan godt stemme, har rapportert denne tråden også, så ser jo moderator om det stemmer eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå