Ileus Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Trenger visst et kurs i folkeskikk fordi jeg rakker ned på alle her inne. Stillte et spørsmål om hva som var vitsen med å spamme ned forumet med bare tull. Så får jeg beskjed på PM om at jeg trenger overnevnte kurs, hvis du som sendte PM vet hvor slike kurs holdes kan vi gå sammen Men da må vi også hive oss på et som omhandler realitetsorientering og nettvett.
Barn er viktigst Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 (endret) Trenger visst et kurs i folkeskikk fordi jeg rakker ned på alle her inne. Stillte et spørsmål om hva som var vitsen med å spamme ned forumet med bare tull. Så får jeg beskjed på PM om at jeg trenger overnevnte kurs, hvis du som sendte PM vet hvor slike kurs holdes kan vi gå sammen Men da må vi også hive oss på et som omhandler realitetsorientering og nettvett. Jeg beklager for det som jeg skrev til deg. Jeg mente ikke det. Det er bare det at jeg føler at jeg fikk et krast svar fra deg. Men visst jeg er snill pike nå og slutte å spamme forumet, kan vi legge dette bak oss da? Endret 25. september 2013 av Barn er viktigst
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Du er ikke den første. Brukeren det er snakk om har sendt trakasserende privatmeldinger til flere, hun gjør det straks noen sier henne imot. Meld det inn til Elin og/eller moderator, gjerne med kopi av meldingen, for sånn skal man ikke ha det her. Anonymous poster hash: 3a78a...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå