Gå til innhold

Jeg lurer faktisk på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om de som spammer forumet med tull og tøv er oppegående mennesker som har altfor mye tid til overs, eller om de faktisk er litt 'korte' og faktisk mener noe av det de skriver.

Jeg klarer ikke for mitt bare liv å forstå hvorfor de orker...

Anonymous poster hash: 0f6df...658

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en av de. Jeg har ikke hatt det noe lett i oppveksten. Foreldrene mine oversåg meg og jeg var ikke viktig for dem. De hadde aldri tid til meg, jeg måtte bare gjøre oppgaver hjemme og visst jeg ikke gjorde det riktig så fikk jeg husarrest. Jeg hadde to eldre søsken. De hatet meg.

Jeg ble også mobbet på skolen. Lærerende trodde ikke på meg. Og derfor føler jeg på en måte at jeg må skrive om mine følelser og mine tanker. Men det går visst ikke ann og gjøre det her på forumet.

Skrevet

Antakelig ikke...

Finnes utallige fora for personer som vil skrive om følelsene sine. Let opp et.

Dette er et babyforum ;-)

Anonymous poster hash: 0f6df...658

Skrevet

Jeg lurer på hvordan spamming av forum blir et resultat av dårlig oppvekst, mobbing etc. 

Jovisst har ikke jeg hatt det lett alltid, men å spamme et forum fult av piss har aldri slått meg. Hadde forstått det om det var innlegg som fisket etter sympati, men å gnage om og om igjen om ting som ikke er vesentlig gir ingen mening. 

Nå kjøper ikke jeg unnskyldningen om dårlig oppvekst heller. Fritids! 

Skrevet

Jeg er en av de. Jeg har ikke hatt det noe lett i oppveksten. Foreldrene mine oversåg meg og jeg var ikke viktig for dem. De hadde aldri tid til meg, jeg måtte bare gjøre oppgaver hjemme og visst jeg ikke gjorde det riktig så fikk jeg husarrest. Jeg hadde to eldre søsken. De hatet meg.

Jeg ble også mobbet på skolen. Lærerende trodde ikke på meg. Og derfor føler jeg på en måte at jeg må skrive om mine følelser og mine tanker. Men det går visst ikke ann og gjøre det her på forumet.

Når du endrer nick kan du gjerne endre skrivemåten din også - hvis ikke er ikke endring av nick forvirrende nok for oss. Vi skjønner liksom hvem som står bak innlegg uten å se på nick her inne. 

Skrevet

Jo du, det lurer faktisk jeg og på! Men har vel kommet frem til at ingen med vettet i behold gidder å holde på slik enkelte her inne gjør...!

Anonymous poster hash: 6a915...1f4

Skrevet

Jeg blir snart utestengt her i fra DIB bye bye

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Du er jo ikke den eneste her inne som har en tøff oppvekst å vise til, men de fleste av _oss_ blir det da folk av, klarer hvertfall oppføre seg i det sosiale. Noen trenger psykolog hjelp for det, andre trenger ikke hjelp med det. For din sin del, så tror jeg du bør gå for en psykolog til å hjelpe deg, for det er ikke bra for deg at din fortid skal prege så mye av din nåværende situasjon, at du ikke fungerer i hverdagens sosialiteter.

Skrevet

Ja da var du slettet.. Håper det varer, men har mine tvil...

Skrevet

Ja da var du slettet.. Håper det varer, men har mine tvil...

Ikke vær redd, hun er nok snart tilbake i ny drakt :ph34r:  

Anonymous poster hash: 209e2...4dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...