Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Hva kan man gjøre? Bestille time for å høre hjertelyd eller bare vente til ultralyd om en mnd? Anonymous poster hash: 42308...e87
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Du kan få kjøpt en doppler på teknikkmagasinet, men du bør ikke bruke den noe ofte. Evt kan du bestille deg time til privat ul(det ville jeg gjort). Er like greit å få beroliget deg. Det er veldig slitsomt å gå rundt og være bekymret.. Anonymous poster hash: 15763...d16
me_87 Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde nok bestillt time bare for å berolige meg selv. Jeg fikk ofte plutselig følesen av at noe var galt så jeg var flere ganger på tidlig ultralyd for å se om noe var galt,for jeg klarte ikke slappe av før jeg fikk se/høre det selv. Heldigvis var det aldri noe galt,men var greit å få det sjekket likevel så jeg ikke var beskymret hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Den følelsen hadde jeg også. Kom til første ultralyd i uke 12, å det viste seg at det var noe galt. Mistet dessverre 1 måned senere Heldigvis hører det til sjeldenhetene. Har man kommet så langt at ikke mistet, pleier det som regel å stå bra til. Men greit å sjekke, om ikke annet enn for din egen del :-) Anonymous poster hash: c3073...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå