Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 1. I gangen har vi ett innhuk, hvor jeg tenkte å montere skyvedører foran og ha noe hyllesystem inni. Noen som vet om jeg får kjøpt kun skyvedørsskinner og dører til dette på IKEA? 2 Har lagt nytt gulv, og de gamle dørlistene, altså de som er under dørene har en liten glipp ut til der selve golvet er. ser ikke ut som om jeg får til å ta av gulvlistene og montere nye. hva gjør jeg med denne glippen? Dette gjelder også ett nytt bad, hvor gulvlisten og gulvet har en liten glipp på ca 0.5 cm. Noen som kan hjelpe en oppussingsamatør? Anonymous poster hash: 46c1b...cba
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Aner ikke om ikea har skyvedører. Men, de sprekkene bruker du bare fuge i:) Anonymous poster hash: d9235...d17
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Men de sprekkene er ganske vide. ca 0.5 - 1 cm, føler det vil vises veldig godt om jeg legger i fuge??? Men ellers takk for tips altså... Setter pris på det. HI Anonymous poster hash: 46c1b...cba
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Ang de sprekkene, så er det vel vanlig å legge en veldig smal ekstralist der. Jeg ville målt nøyaktig hvor bred sprekken er og så ville jeg gått innom nærmeste byggevareforretning og spurt hva de anbefaler. Anonymous poster hash: 7c069...ec4
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Yes, det var lurt. Jeg er så klønete på slikt at jeg ikke tenkte på å høre på en slik butikk engang Takk HI. Anonymous poster hash: 46c1b...cba
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Målte sprekken til å være 1,2 cm idag HI Anonymous poster hash: 46c1b...cba
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Ikea dørene må slik jeg har skjønt det festes på skapstammer og er ikke lange nok til å dekke fra gulv til tak.. Anonymous poster hash: b1398...af0
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #8 Skrevet 27. september 2013 Hmm vil jo helst ha skyvedører som går helt opp til taket. tenkte å ha skinner i taket og på gulvet... OK, har begynnt å vurdere å kjøpe ett garderobeskap som passer inn der. Har funnet ett som passer med målene. Går ikke helt opp til taket , da men ... HI Anonymous poster hash: 46c1b...cba
klg,2 boys now:) Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 IKEA har skyvdører i mange høyder og kan fint festes i taket-gulv Og en kant list til glippen din;-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 1. I gangen har vi ett innhuk, hvor jeg tenkte å montere skyvedører foran og ha noe hyllesystem inni. Noen som vet om jeg får kjøpt kun skyvedørsskinner og dører til dette på IKEA? 2 Har lagt nytt gulv, og de gamle dørlistene, altså de som er under dørene har en liten glipp ut til der selve golvet er. ser ikke ut som om jeg får til å ta av gulvlistene og montere nye. hva gjør jeg med denne glippen? Dette gjelder også ett nytt bad, hvor gulvlisten og gulvet har en liten glipp på ca 0.5 cm. Noen som kan hjelpe en oppussingsamatør? Anonymous poster hash: 46c1b...cba hehe.. Nesten som å lese om oss for vi pusser også opp gangen ang. skyvedører så anbefaler jeg å ta en titt på monter hvis dere har det der du bor. Der har de kjempe mange fine som går på skinner Anonymous poster hash: a131d...3f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå