Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Helt siden vi ble sammen for 10 år siden har jeg fått høre at vi er et perfekt par av venner og bekjente.. det virket som vi hadde det perfekt bla bla bla. Vi er ganske private personer begge to, driver ikke og roper ut om problemer i forholdet og da antar folk at vi har null problemer. Vi har selvsagt utfordringer I forholdet som de fleste andre, vi krangler og er sure på hverandre osv. Det siste året har vi hatt endel problemer i forholdet, har kranglet endel.. dette betyr jo ikke at vi ikke elsker hverandre elller har tenkt å gjøre det slutt, men det tar på. Forrige helg var vi på en fest og der var det en perifer venninne av meg som begynte å legge ut om at jeg og mannen min virket sååå lykkelige sammen, hun kjenner knapt noen av oss.. Forstår ikke folk at ingen har det perfekt, alle har dårlige dager og perioder og ønsker partneren dit pepperen gror innimellom? Kjenner det er vanskelig å leve opp til dette glansbildet folk skaper. Fallhøyden blir så stor om det skulle skjært seg. Noen innspill? Anonymous poster hash: 25113...432
<3 2G <3 Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Så si fra at dere har tunge dager som resten av verden dere og. Trenger ikke utdype om du ikke vil.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Sånn er det her og. Men jeg er glad for at det er slik vi oppfattes jeg da Anonymous poster hash: f1a38...0c3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 vi oppfattes kanskje ikke som et "glansbilde par", men vi er virkelig det. Heheh Det er jo bare å være ærlig når noen sier noe, og bare svare at det er nok ikke bedre her enn andre plasser.. samtidig så who cares hva de synes om dere? Anonymous poster hash: 0abaa...78e
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Dette innlegget kunne jeg trykket liker på, men det er gjerne best å la være.. For jeg kunne skrevet akkurat det sammme, bortsett fra at vi nok har det verre enn dere. Ingen samliv, snakker sjeldent sammen, sliter med å samarbeide pluss pluss pluss... Jeg har det ikke bra i det hele tatt, føler meg kvalt. Mannen har det nok fint for han gjør akkurat det som passer ham mens jeg tar meg av alt med hus, hjem og barn. Alle tror at vi også er det perfekte par, lykkelige og forelsket. Men det er så langt fra sannheten som det kan bli. Jeg er faktisk usikker på om jeg elsker ham og det gjør så vondt. Anonymous poster hash: d0b6b...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå