Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Jeg skal på jentetur om 1 mnd med 10 jenter og 3 av oss har ikke lappen og det er fullt i de bilene som kjører, så vi 3 jentene måtte ha tatt bussen dit vi skal. Men i dag sier mannen min at han skal kjøre oss opp dit Det er ca 25 mil hver vei. Tenker det er en som blir fornøyd når vi går og legger oss i kveld
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Eller så er han bare kontrollerende. :-) Anonymous poster hash: a92d0...19d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Det var snilt gjort God sug! Anonymous poster hash: b9eaa...68a
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2013 Eller så er han bare kontrollerende. :-) Anonymous poster hash: a92d0...19d overhode ikke. Han gjør det så vi slipper en lang,dyr og kjedelig busstur
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Snill han er , blir jo 50 mil tr på han, hvem passer ungene i mens? Anonymous poster hash: 0a7ea...194
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2013 Snill han er , blir jo 50 mil tr på han, hvem passer ungene i mens? Anonymous poster hash: 0a7ea...194 Bhg og Aks + en onkel eller fetter som henter de og har de i noen timer.
*Teoline* Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Det er sånne gester i hverdagen som er med på å holde forholdet levende. En så snill mann har helt sikkert en snill kone og, tenker jeg
Gjest Morn du Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Snill han er , blir jo 50 mil tr på han, hvem passer ungene i mens? Anonymous poster hash: 0a7ea...194 Bhg og Aks + en onkel eller fetter som henter de og har de i noen timer. Var så sikker på at det var Mamman til nurket som hadde HI, og kunne ikke skjønne at bhg skulle passe Nurket... OG hvordan i all verden skulle vi vite hvem Aks er. Må bli bedre til å få med meg slikt ja... Mannen din er snill da, og god tur
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2013 Snill han er , blir jo 50 mil tr på han, hvem passer ungene i mens? Anonymous poster hash: 0a7ea...194 Bhg og Aks + en onkel eller fetter som henter de og har de i noen timer. Var så sikker på at det var Mamman til nurket som hadde HI, og kunne ikke skjønne at bhg skulle passe Nurket... OG hvordan i all verden skulle vi vite hvem Aks er. Må bli bedre til å få med meg slikt ja... Mannen din er snill da, og god tur Ha ha ha. Aks = sfo Takk
MammantilNurket Skrevet 25. september 2013 #11 Skrevet 25. september 2013 Snill han er , blir jo 50 mil tr på han, hvem passer ungene i mens? Anonymous poster hash: 0a7ea...194 Bhg og Aks + en onkel eller fetter som henter de og har de i noen timer. Var så sikker på at det var Mamman til nurket som hadde HI, og kunne ikke skjønne at bhg skulle passe Nurket... OG hvordan i all verden skulle vi vite hvem Aks er. Må bli bedre til å få med meg slikt ja... Mannen din er snill da, og god tur Ha ha ha. Aks = sfo Takk Nurket er vel litt liten til både barnehage og SFO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå