Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Er det noen som har noen private klinikker å anbefale til søskenforsøk? Har tidligere vært på Klinikk Hausken, men har dårlige erfaringer derfra. Noen som kan anbefale Aleris? Anonymous poster hash: 0c0b3...2b9
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Tror det går litt på hver sin smak. Vi har bare positivt å si om klinikk Hausken, men vi var en annen plass som har gitt oss et helvette og vi har kastet bort verdifull tid med å høre på de. Men har lest at andre har hatt god erfaring der.
poca Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Likte Aleris veldig godt. Mye bedre enn riks. Hadde jeg hatt penger så hadde jeg gått dit igjen.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Ok. Takk for svar. Vet at Klinikk Hausken har gode resultat, men vi fikk inntrykk av at de er blitt for "store" og mest opptatt av å ta imot så mange som mulig. Vi opplevde dessverre at de alltid hadde dårlig tid, men det verste var at de glemte å gi meg bedøvelse på egguttaket og fortsatte prosedyren selv om jeg informerte de om dette. Har aldri vært med på liknende og hadde enorme smerter underveis. Årsak til forglemmelsen var visst for mange bookinger denne dagen. Fikk aldri noen unnskyldning. Hvordan er det med Aleris og bruk av utradisjonelle medikamentregimer? Bruker de embryoglue og setter de inn mer enn ett egg? Anonymous poster hash: 0c0b3...2b9
Vizzy Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Har du vurdert Danmark?? Veldig flinke på MAigaardklinikken. Blir godt ivaretatt:-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Har du vurdert Danmark?? Veldig flinke på MAigaardklinikken. Blir godt ivaretatt:-) Har tenkt på Danmark, og prismessig er det også bedre mener jeg? Anonymous poster hash: 0c0b3...2b9
sunfly Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Vi er veldig fornøyd med Aleris. Vet ikke om de bruker embryoglue, men jeg fikk i hvert fall satt inn to egg begge gangene. (Vi har tre barn fr før så regnet med at de kun ville sette inn ett, men det var helt opp til oss). Ruger nå på to perfekte egg
nordlys13 Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Er Aleris og IVF-klinikken i Oslo det samme? Og fins der noen som har erfaring fra Fertilitetssenteret?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #10 Skrevet 26. september 2013 Vi er veldig fornøyd med Aleris. Vet ikke om de bruker embryoglue, men jeg fikk i hvert fall satt inn to egg begge gangene. (Vi har tre barn fr før så regnet med at de kun ville sette inn ett, men det var helt opp til oss). Ruger nå på to perfekte egg Spennende! Lykke til! Håper det blir dobbel klaff :-) Anonymous poster hash: 0c0b3...2b9
Vizzy Skrevet 26. september 2013 #11 Skrevet 26. september 2013 Har du vurdert Danmark?? Veldig flinke på MAigaardklinikken. Blir godt ivaretatt:-) Har tenkt på Danmark, og prismessig er det også bedre mener jeg? Anonymous poster hash: 0c0b3...2b9 Ja, prisen er nok litt billigere, men de har også litt metoder de bruker som ikke er lov i Norge.F.eks Assisted hatching.
poca Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 Vi hadde bare et egg da vi var på Aleris, så jeg vet ikke om de hadde satt inn to. Men fikk ikke "rullebåndsfølelsen " i det hele tatt, sånn som jeg fikk på riks.
lillespire2 Skrevet 26. september 2013 #13 Skrevet 26. september 2013 Hei! Fertilitetsklinikken er nytt navn på Aleris (ikke sant?!). IVF-klinikken er den andre private i Oslo. Selv har jeg akkurat startet med behandling på IVF-klinikken. Det var litt tilfeldig egentlig. For oss som må ICSI er IVF-klinikken ca 10000 dyrere for en 3-pack.. Aner ikke hvorfor og vet ikke om det er verdt det. Uansett fikk vi starte relativt kjapt (alle prøver var tatt) og fikk et kjempegodt inntrykk på oppstartssamtale (men betalte jo 1200 for det ;-) )
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #14 Skrevet 1. oktober 2013 Ja, privatklinikkene tar seg godt betalt, slik at de bør jo ikke være annet enn hyggelige og service minded. Dessverre opplevde vi ikke dette, og Klinikk Hausken har mistet oss som kunder pga dårlig kundebehandling. Utfra det dere sier så satser vi på Aleris i denne omgang. Takk for svar! Anonymous poster hash: 0c0b3...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå