Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Vi traff hverandre i mai, men da var han i et forhold og det ble da selvfølgelig ikke noe med oss da. Forholdet hans har gått veldig opp og ned og vi har truffet hverandre et par ganger når de har kranglet og vært fra hverandre. Vi har ikke vært venner på fb for han ville ikke at eksen skulle begynne å lure på noe.. Nå er det 5 uker siden de gikk fra hverandre og han tok kontakt i helgen som var. Da har ikke vi snakket sammen på ca 6 uker. Vi traff hverandre i helgen og hadde det ganske fint, men jeg er usikker på hva han egentlig vil..Han ville også at vi skulle bli venner på fb for han vil ikke holde noe skjult lenger. Men,nå er han fraværende igjen og jeg føler jeg ikke kan spørre han hva han egentlig vil/tenker..Når vi er sammen sier han alle de rette tingene,som at jeg har en god virkning på han fordi jeg er så rolig og fattet,han vil ordne opp i alt rot i livet sitt slik at det er lettere å gå videre,han vil ikke at jeg skal gå når jeg er der med han osv..Dessuten har vi verdens beste sex Nå i sted likte han en status jeg har på fb og jeg ble hoppende glad på en fjortisaktig måte Men hele poenget mitt er: Om han er interessert så hadde han vel sagt det eller vist det? Nå er jeg nesten redd jeg bare er et et ligg som er enkelt å skaffe Anonymous poster hash: ed4a6...fd3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Jan? Anonymous poster hash: 51887...c95
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Jan? Anonymous poster hash: 51887...c95 Nope Anonymous poster hash: ed4a6...fd3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Kåre med det grå håret? Anonymous poster hash: 7d516...91d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Ha ha...Har det noe å si hvem det er/hva han heter? Jeg syns det er helt uvesentlig.. Anonymous poster hash: ed4a6...fd3
LeTwinsA Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Spill hard to get........ har nesten ikke møtt en mann som kan motstå det. Ikke ta noe som helst kontakt med han utenom om han kontakter deg først..................
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Han høres ikke ut til å ville ta deg seriøst.. Ville holdt meg langt unna.. Anonymous poster hash: 9c2cf...0b3
Juks Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Når jeg leste innlegget ditt så fikk jeg inntrykk at du e en trøst for han, ikke hørt fra han på 6 uker og så ringer han...deretter vil han være venn på fb men så trekker han seg unna. Han forteller deg det du vil høre for å holde deg varm til neste gang han har behov for å tømme seg........du får teste ut tips over med å spille hard to Get. Mitt tips: når han er så vinglete så er han ikke hekta på deg.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Når jeg leste innlegget ditt så fikk jeg inntrykk at du e en trøst for han, ikke hørt fra han på 6 uker og så ringer han...deretter vil han være venn på fb men så trekker han seg unna. Han forteller deg det du vil høre for å holde deg varm til neste gang han har behov for å tømme seg........du får teste ut tips over med å spille hard to Get. Mitt tips: når han er så vinglete så er han ikke hekta på deg. Det er egentlig det samme som jeg tenker.. Jeg vet han er glad i damer, men bare for en gang eller to så er han lei. Med meg så klarer han ikke å slippe taket på en måte, og jeg er så dum at jeg ikke sitter foten ned :/ Men jeg har nå bestemt meg for å gjøre som dere over her sier og egentlig bare gi blaffen i han. For jeg vil jo egentlig ikke ha en sånn mann.. Men jeg skulle bare så gjerne fått det avklart på en måte for nå går jeg bare å tenker på han hele tiden,og det er bare bortkastet tid.. Anonymous poster hash: ed4a6...fd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå