Gå til innhold

Paraplytrille på vinterføre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan noen anbefale en rimelig og god paraplytrille for vinterføre? Planlegger å bruke den daglig på korte strekninger på snømåkte/strødde veier, med en ettåring..... Om det i det heletatt finnes en paraplytrille som egner seg for denslags ;)

På forhånd tusen tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! Flere? Jeg kan gjerne betale rundt en tusenlapp, altså... poenget er ikke noe som er billigst mulig, men noe som faktisk fungerer på vinterføre :)

Skrevet

For at en vogn skal være god å trille på snø, så bør den ha store hjul og det har vel aldri en paraplytrille, for da er den vel ingen paraplytrille... Hvorfor kan du ikke bruke den vanlige vogna?

Anonymous poster hash: 22b42...c5c
Skrevet

For at en vogn skal være god å trille på snø, så bør den ha store hjul og det har vel aldri en paraplytrille, for da er den vel ingen paraplytrille... Hvorfor kan du ikke bruke den vanlige vogna?

Anonymous poster hash: 22b42...c5c

Takk for svar! Jeg skal bo trangt, og vil ha en liten vogn som jeg kan ha plass til sammenklappet i gangen... :)

Skrevet

Babyjogger city mini gt?:) Har veldig lyst å den til jentene mine!

Skrevet

Jeg kjøpte en på coop obs hypermarked for rundt 500 kr. God å trille, lett å legge sammen. Står friends på den.

Anonymous poster hash: 7fc25...a85
Skrevet

Jeg kjøpte en på coop obs hypermarked for rundt 500 kr. God å trille, lett å legge sammen. Står friends på den.

Anonymous poster hash: 7fc25...a85

Den hørtes jo veldig aktuell ut! Er den grei på vinterføre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...