Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/BBHMOVE1/bosch-handstovsuger-bbhmove1-hvit Noen som har erfaring? Tenker helst til brødsmuler og søl på kjøkkenet og sand og småstein i gangen. Har støvsuger til den vanlige støvsugingen, men tenkte en enkel til disse småtingene slik jeg slipper å dra fram det andre beistet hver gang Anonymous poster hash: 80c44...6dd
Gjest 5 andre Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Min erfaring er at den suger dårlig. Den tar dårlig inn mot lister, og smågrus/sand er etter min erfaring nesten for tungt til at det suges opp. Vi kasta vår raskt ut. Kost og brett gjør en mye bedre jobb der en ikke gidder å dra ut hovedstøvsugeren.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Synes det er så mas med kost og brett, ligger alltid en liten haug igjen som jeg må ta opp med papir e.l Eller er det bare jeg som har dårlig teknikk? Men jeg så på denne også: http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/ZB2925/electrolux-ergorapido-stovsuger-zb2925 Eller er det samme "ulla" som den andre? HI Anonymous poster hash: 80c44...6dd
Bananen Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Har electrolux sin versjon av den øverste, og den fungerer greit til småstøvsuging i hverdagen, og gjør at jeg kan drøye den ordentlige støvsugingen noen dager. Altså etter matsøl fra ettåringen og litt støv. Men skal jeg støvsuge ordentlig og alt, må jeg frem med den vanlige, da den suger ti ganger bedre. Den lille går fort tom for strøm også, men er veldig praktisk til enkel daglig støvsuging;)
Bananen Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Nåt det gjelder langs lister suger den lille best forfra, kontra den store vanlige som suger best på sidene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå