Gå til innhold

Tenne Mannfolka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for å flørte/tenne mannfolka? Jeg er gravid, uke 27 nå og gubben har jo fått helt avsmak på sex, helt sikkert pga magen og at det er skummelt å tenke på babyen der inne. Men jeg er såååååå lei, er sånn 3 uker siden sist vi hadde sex!! 

Må si jeg gleder meg til baby er ute og vi kan få et normalt sexliv igjen...

Anonymous poster hash: 6f310...e06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det foresten noen som kan gi meg noen tips til sex nå i svangerskapet? Synes alt bare er tull på den fronten for tiden og jeg savner mannen min... 

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her fikk samboeren selv velge om han ville ha samleie med meg eller ikke, men kan man ikke ha samleie, eller man ikke klarer det pga magen, så bør man da ha annen type sex imens? Har dere ikke noe oralsex (for begge) eller noe? Eller er det slik at dere har det, men du savner samleie?

Skrevet

Sug og svelg, snart helg:-)

Anonymous poster hash: a7c17...6c4

Skrevet

vi hadde sex frem til uke 37 , å nå frister det lite... termin på søndag:) he he. men regn med at ting ikke er som når man ikke er gravid. finn stillinger som ikke er pesete eller rart , med tanke på magen. vær glad i hverandre å la det falle naturlig:) fint for babyen å det.

Skrevet

Vi har hatt sex jevnt igjennom hele svangerskapet 2 - 3 ganger i uken. Det blir litt vanskeligere ettersom magen vokser , men beveger seg ikke helt likt.

Noen men tror jo at de kan skade babyen eller gi den en blåveis kanskje han er redd for det?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Samboeren min var for øvrig med til jordmora for å forsikres om at det ikke skadet barnet.. Hun fortalte han dette: "når mamma får utløst endorfiner, enten via sex, sjokolade eller trening, så blir barnet i magen i "bedre humør" også, den er roligere med vonde spark og er lettere å "leke" med (dulte leken) så her er det bare å føle seg fri, finn stillinger dere begge finner komfortabel og nyt livet" om det er sant eller ikke er jeg fortsatt litt usikker på, men samtidig, så ble sparkene mot ribbena mindre etter sex og noen timer etter.. Så kanskje det er noe i det? Gjorde susen her første gangen hvertfall ;) 

Skrevet

Takk for tips alle sammen. Men virker som han ikke vil lengre, jeg har prøvd å snakke med han om det og da er vi åpen og snakker om det, så kan det hende vi har sex engang så går alt ut igjen av hodet. Jeg prøver å flørte og tafse, men føler meg bare avvist! Han har alltid vært litt "lat" når det gjelder sex, han gidder liksom ikke, så han har alltid vært sånn at han vil ha mindre sex enn meg, men nå virker det som han ikke vil i det hele tatt, ikke vil han prøve heller, virker som alt er et ord for han. Virker også som han har lyst når vi snakker om det men finner ingen lyst. Er det sånn at han ikke vil ha meg lengre? Hjelpes, synes det er slitsomt å hele tiden prøve meg, og når det ikke funker så vil jeg snakke om det og da føler jeg bare at jeg maser. 

Skrevet

*ork

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...