Gå til innhold

Tror dere på telepati? I går tenkte jeg på mannen min omtrent hele dagen. På hvor god han er, hvor snill han er , og hvor inderlig glad....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i han. Og da vi hadde lagt oss i går kveld sa han plutselig : "I dag har jeg tenkt så mye på deg" "Jeg tenker alltid på deg litt innimellom når jeg er på jobb, men i dag har jeg nesten ikke greid å konsentrere meg, for du dukket stadig opp i tankene mine".

Hver kveld forteller han meg hvor høyt han elsker meg, og han får meg alltid til å føle meg så høyt elsket. Vi sovner alltid hånd i hånd <3

Tror dere det var telepati( tankeoverføring) vi opplevde i går? Har du opplevd det noen gang?

Anonymous poster hash: efd4e...bea

Skrevet

Ingen som har opplevd det?

Skrevet

Jeg tror på telepati.

Tankene våre er jo energi som det meste annet. Hvis man er innstilt på riktig "frekvens" tror jeg at man kan fange opp andres tanker eller følelser til en viss grad.

Jeg har opplevd helt spesifikke eksempler som ikke kan forklares på annen måte enn ved telepati, så jeg er ikke i tvil.

Spennende, for det åpner jo for en hel masse positive ting hvis man er det bevisst og ikke misbruker det :)

Virker som om du og mannen har en god kontakt og et godt forhold :)

Anonymous poster hash: 43136...109
Skrevet

Jeg er kyniker og tror ikke på telepati. Jeg tror heller følelsene man har for en person styrer dette, og at det er tilfeldig at dere har tenkt mye på hverandre samtidig. 

Skrevet

Litt, kanskje. Når jeg har gravidmareritt har mannen min også det, enten han sover i samme seng, eller på gjesterommet. Han er kanskje sympatigravid om natten? :)

Skrevet

Jeg tror overhodet ikke på det. Den dagen noen kan måle det og ta inn de elektriske signalene fra tankene på en radio eller lignende, eller noen kan si ordrett hva den andre tenker uten at de har noen forbindelse med hverandre, ja da skal jeg begynne å tro. Dvs ALDRI.

Anonymous poster hash: 11a12...1d4

Skrevet

Så søtt. ;)

Jeg tror i utgangspunktet ikke på telepati, men er åpen for at det kan være mer mellom himmel og jord enn det jeg tror på. :P

Anonymous poster hash: c8554...046
Skrevet

Vi har vært sammen i 16 år, og ja vi er like forelsket den dag i dag. Og ja vi tenker ofte på hverandre, men her er det snakk om at jeg tenkte på ham så og si hele tiden, og han hadde ikke klart å konsentrere seg om jobben, for han kom bare på å tenke på meg. Hva er oddsen for det?

HI

Skrevet

Har opplevd det flere ganger med ulike, og også opplevd forvarsler om ting som skal skje.

En gang da jeg tenkte inni meg at jeg snart måtte ta mot til meg og spørre kjæresten om han hadde kysset en venninne av seg, så snudde han seg mot meg sekunder etterpå og sa: "Det har jeg aldri gjort, og det vet du!"

Jeg fikk også alltid en følelse av at han nå hadde kom hjem og tenkte på meg, og når jeg ringte da sa han at "Hei, tenkte akkurat på deg, og kom nettopp inn døren her hjemme".

Anonymous poster hash: 3fd25...3da
Skrevet

Det kan gå uker, eller til og med måneder mellom hver gang bestemor og jeg snakkes på telefonen. Nesten hver gang vi skjer har vi begge to tenkt på hverandre akkurat den dagen. Det nærmeste vi har kommet er å ringe hverandre samtidig. Vi fant ikke ut hvem som faktisk hadde ringt den andre før vi sjekket loggen etterpå :D

Men at det har en forklaring, det tror jeg. At vi kan forklare alt som skjer mellom himmel og jord med dagens vitenskap, det tror jeg ikke. SÅ opplyste kan vi ikke skryte på oss å være. Det er tross alt ikke så altfor lenge siden vi trodde at jorda var flat og at å snakke med noen på andre siden av jorda var ren fantasi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...