Gå til innhold

Vogn-fetisj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere der ute...

Skulle nesten tro jeg har et snev av vogn-fetisj hvis det i det hele tatt er noe som heter det da. Ha ha.

Jeg har en emmaljunga city cross og en emmaljunga scooter2.0 til min lille på 16 måneder. Jeg fikk scooter av familien for de mente den var så liten, lett og grei å trille og pakke sammen. Jeg synes den er stiv og tung og kronglete å pakke sammen. Nå er jeg skikkelig sugen på en Babyjogger city mini. Har sett på den i butikken og den var jo superenkel å trille og pakke sammen. Hva synes dere? Er det galskap å kjøpe en slik trille nå? Sitter den lille beskyttet nok i den og går den fint å trille utover hvis det kommer litt snø? Får man kjøpt fotposer og/eller vognposen til denne trilla eller er den så liten at det ikke er plass til pose i den? Kom gjerne med noen synspunkter....

Er gravid og venter et lite nurk i slutten av november, ta det med i betraktningen også ang vognvalg. Kanskje jeg skal holde ut litt til med den trauste, tunge emmaljunga og heller gå rett på en søskenvogn? Den er ikke så dyr den babyjogger city mini.

Sorry langt innlegg, men håper dere kommer med noen tips til meg som er handlesugen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vogn er jo kjempedyrt. Noen koster rundt 10.000 kroner fordi folk tenker "kun det beste er bra nok", og ser seg blinde på merker, priser og duppeditter. Prisene er kunstig høye fordi folk drar kortet i affekt. Jeg ville kanskje vært fornøyd med det jeg har av vogner, og evt se om den lille på 16 mnd egentlig trenger en vogn, eller om det finnes søskenløsninger til de vognene du allerede har. 

Endret av Sniksanne
Skrevet

Ja, kanskje det. Dyrt er det ihvertfall. Flere som har erfaringer rundt de nevnte vognene og som har fler tips? Hvor lenge sitter barn ca i vogn?

Skrevet

Ville kjøpt en babyjogger city mini! :)

Skrevet

Vi har babyjogger city micro, den er mindre enn minien(kortere kalesje og ikke full liggestilling) Feilbstilling fra ebay:p viste ikke at d fantes en micro, så trodde jeg gjorde ett røverkjøp.

Genial vogn å trille korte turer med, ta me på kjøpesenter og geeeenial på ferier ! Kjøpte den da jenta mi var 8 mnd gammel for å ta med til syden. Nå er hun snart 3 og har vogna fortsatt. Den er fortsatt fin etter 2 sydenturer og utallige turer hjemme! Blir kjempe liten sammenlagt, ligger som regel i bilen:) snart pakke den vekk, men ta den frem til neste baby når den er ferdig med babybaggen

Skrevet

Så bra, så dere er glad i den vogna ja! Men duger den nå i vinter da. Sitter minsten lunt nok i den liksom...? Har så lyst på...det er kanskje vanlig at barn sitter i vogn til ca 3 års alder eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...