Gå til innhold

Barnetrygden

craZy&roCkaNattTerorist

Anbefalte innlegg

Skrevet

står allerede på nav utbetaling, som kommende utbetaling. Kommer den før helgen da? Pleier aldri stå på navsiden før tidligst en dag eller to før den kommer her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den kommer mest sannsynlig ikke før mandag.

min kommer ALDRI før siste dagen i mnd.

er du dnb kunde får du den nok fredag;)

Skrevet

Sparebanken har jeg. Kommer når den kommer. Bare rart den sto på nav siden allerede.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Håper virkelig vi får den på fredag! Har nå kun 90 kroner å leve på til de kommer, og det for en familie på 4.. Første gang vi har det så stramt med økonomi på nesten 3 år, fatter ikke hvordan vi overlevde det før :-p

Før noen "halshugger" meg for dårlig økonomi: Vi har spart opp 27 600 denne mnd alene! Må ha det til depositum.. Skulle egentlig spare opp 30 000 over 3-4 mnd, men så dukket drømmehuset opp på utleie markedet, og vi ble fort enig om at vi må ha det :-p Og ja, det var verdt sparingen, for vi har "fått" huset ;)

Er jo ikke slik at vi sulter her, men blir nok uten melk fra torsdag kveld av, og blir snaut med brø og kjedelig mat til barnetrygden kommer :-o

Har DnB som bank, så er lov å håpe ;)

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

mine står pp kommende utbetalinger ei uke før ellernoe. men har sparebank1 å der får jeg de aldri før tia. søsstra mi har dnb å hun får dem alltid tidligere, ofte et par-tre dager FØR meg.. så du som har dnb får dem garantert før helgen:-)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

mine står pp kommende utbetalinger ei uke før ellernoe. men har sparebank1 å der får jeg de aldri før tia. søsstra mi har dnb å hun får dem alltid tidligere, ofte et par-tre dager FØR meg.. så du som har dnb får dem garantert før helgen:-)

Håper virkelig det, slipper vi å leve på stusselig mat, og ungene slipper å sutre over å ikke ha melk :-p hehe

For all del, vi har ikke krise på gang heller... Vet jo at det bare er å stikke over til svigers, så får vi låne et par hundre kroner av de om vi absolutt trenger, men jeg er sta på det med å greie oss selv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...