Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Skal i barndåp om en mnd.ca. og ønsker meg en fin kjole til da. Fem mnd på vei og tydelig mage. Har nå sett på mamalicious, zalando, ellos og hm. Noen tips? Anonymous poster hash: b361f...963
Underveis --> Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Synes det nesten er helt umulig å finne fine gravideklær! Har derimot kjøpt en del fine plagg laget fra JoJo Mama BEBE. Har et par ok kjoler derfra som er utrolig gode å gå i, og faller fint! Kan lett pyntes liutt på med et fint belte over magen, flotte sko og en cluch ;-) Var i bryllup en gang, og da brukte jeg rett og slett en flott maxikjole, så det er også mulig.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Floyd har endel kjoler som ikke er gravidekjoler, men som passer fint med mage(flere med empiresnitt). Flere av disse kjolene har de også på b-young:-) Anonymous poster hash: 8d7db...0af
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Takk til dere. Skal sjekke ut tipsene Synes hverdagsklær er lett, men fine kjoler/penklær er det llte av. :/ Kom gjerne med flere tips om noen har Anonymous poster hash: b361f...963
Lyckelin Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 jeg synes asos.com har mye fint, og klærne er veldig komfortable har to kjoler derfra
scarecrow2011 Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Boobs har hatt fine bukser og topper så mulig de har kjoler også
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har handlet mine mammaklær hos megogmagen.no, men det er mest hverdagsklær. Anonymous poster hash: c7201...f44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå