MammantilNurket Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Sitter og ser på opptak av "Sigrid blir mamma" - synes så synd på henne! Hun gråter jo nesen sår og rød Jeg hadde det ikke sånn, jeg Jeg var litt mer: "Vi har fått en baby! Det er sååå flott og jeg er veldig, veldig glad" Kom ingen tårer her. Flere?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Jeg har to barn, ingen barselårer. Jeg er ikke en bekymret/stresset person i utgangspunktet, vet ikke om det har noe å si. Første gang var jeg alene, så hadde nesten regnet med at jeg skulle deppe litt da, men jeg var bare forelsket i det lille nurket mitt (som nå er et stort nurk på 7,5!) Anonymous poster hash: 769cc...cc0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Jeg var hardt grepet av barseltårer med begge. Første var veldig liten og fikk både nan og mm og ble koppematet og det var grusomt fælt.. Når samboer matet han så var det så flott og tårene rant.. Med andremann så var alt så lett i forhold til første gang, så tårene rant igjen.. Hadde dårlig samvittighet for eldste, og tårene rant igjen.. Hormoner er fine ting. Kleenex<3 Anonymous poster hash: f91ad...8ea
Gjest Kira Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Jeg fikk heldigvis ingenting med andremann, men med første var det ille Husker at jeg skulle ut med bikkja en skikkelig regnværsdag. Det endte med at jeg satt meg under et tre i hagen og gråt....lenge! Og jeg visste egentlig ikke hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde barseltårer i flere uker. Gråt og gråt for alt og ingenting. Var både glad og trist. Ble bare verre og verre og plutselig gikk det over på øyeblikket. Syke hormoner. Anonymous poster hash: 8f395...a20
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde barseltårer på dag 2. Satt å spiste middag på sykehuset, og begynte å hikste. Gråt og gråt, og det gjorde SÅ vondt i ks såret. Til slutt bare lo jeg, for hadde jo ingen grunn til å gråte, men det er jo hormonelt Anonymous poster hash: 298a3...0fe
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Hadde ikke barsel tårer med noen av mine 5... Anonymous poster hash: 1e117...adb
Superdolly Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde det med første, men ikke med nr to og tre. Med første fikk jeg det den tredje dagen, på sykehuset. Gråt så snørr og tårer rant for alt mulig. Følte meg egentlig litt dum, for jeg var jo så lykkelig egentlig. Men jeg greide ikke å slutte å gråte.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Har tre barn, og fikk heldigvis bare bareltårer med andremann, og det var ikke gøy!var nedstemt i tillegg samt problemer med amming, så her i gården var det ikke kjekt å bli tobarnsmamma før sønnen var 5 mnd! Anonymous poster hash: bac81...af4
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #10 Skrevet 25. september 2013 Hatt det med begge. Vært skikkelig nedstemt og ubalansert i presis 2 uker.. Grått og grått og gjemt meg på rommet hver gang det har kommet gjester... Anonymous poster hash: 52e55...ba3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #11 Skrevet 25. september 2013 Det kom ingen tårer da gullet ble født, og har heller ikke gjort det siden (6 mnd nå). Men, under graviditeten derimot. Da gråt jeg...ofte..mye..lenge!! Anonymous poster hash: e3cda...f94
Foccacia Skrevet 25. september 2013 #12 Skrevet 25. september 2013 Fikk med første, men ikke med andre
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #13 Skrevet 25. september 2013 På dag tre etter fødsel med begge ungene. Med første døde bestefaren min den tredje dagen da så det var kanskje ikke så rart men jeg gråt for alt mulig utenom dødsfqllet også. Med andre gråt jeg fordi jeg hadde så my klær å legge sammen, jeg hørte en fin sang på radioen osv heeeelt idiotisk... Var egentlig ikke lei meg heller. Gikk fra tårer til latter og omvendt på et øyeblikk. Sigrid er jo bare så søt! Kjenner meg så godt igjen i henne Hun tør å si det andre bare tenker, må være så befriende å være som henne! Anonymous poster hash: 3c5c0...c9c
Love my kidz Skrevet 25. september 2013 #14 Skrevet 25. september 2013 Jeg gråt mens jeg var på sykehuset ennå. Handlet ikke om at jeg ikke var glad, de kom bare
Musemorbr / Skrevet 25. september 2013 #15 Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde, men de ble sannelig fremprovosert også. Jeg hadde enerom og avdelingens eneste fungerende tv, visstnok. Plutselig stormet det livredde jordmødre inn på rommet og ba om å få ta tven med seg. De hadde hørt at en buss med sykehusansatte hadde kræsjet med en familiebil med barn i. Flere skulle være skadd og fraktet til sykehus. Da jeg hørte det og tenkte på at her satt jeg med mitt barn, og der ute i mørket kjempet kanskje noen andres barn for livet, da gråt jeg kraftig en liten stund. Det er ikke sikkert at jeg hadde grått sånn hvis det ikke var for den frykten de hadde da de kom inn til meg.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #16 Skrevet 25. september 2013 Hadde det ikke med nr 1 og 2 , og var totalt uforberedt med nr 3. Kom helt plutselig på dag nr 2, gråt og trodde det var noe galt med barnet mitt (hun var helt frisk og fin). Gråt og gråt, pappaen fikk helt sjokk når han kom på besøk, hehe:) Anonymous poster hash: 855e9...e6a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #17 Skrevet 25. september 2013 Har født to ganger og har ikke felt en eneste tåre noen av gangene, ikke vært i nærheten en gang. Anonymous poster hash: 1a6cc...f04
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. september 2013 #18 Skrevet 25. september 2013 Har ikke hatt noe spesielt, men med eldste lå jeg på barsel i 8 dager, og fikk perm en dag for å dra hjem og hente klær. Da jeg kom hjem til hunden, som jeg da ikke hadde sett på lenge, og som ble helt spinnvill av å se meg, så hylgrein jeg! Ja, og så snufsa jeg litt i fortvilelse da pumpa tok kvelden plutselig (ungen tok ikke pupp pga hun var prematur, og jeg fullpumpet). Med nr 2 gråt jeg bare mine modige tårer en uke etter fødselen da jeg fikk beskjed om at jeg måtte legges inn igjen pga infeksjon i livmora- jeg så for meg at nå gikk ammingen fløyten, ungen måtte bli igjen hjemme og det ville bli samme regla som da jeg hadde en MA året før (mista masse blod, lå flere dager på sykehuset og i det hele tatt). Heldigvis gikk det bedre enn som så, lå inne 4 dager og fikk dessuten ha ungen med meg.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #19 Skrevet 25. september 2013 Sitter og ser på opptak av "Sigrid blir mamma" - synes så synd på henne! Hun gråter jo nesen sår og rød Jeg hadde det ikke sånn, jeg Jeg var litt mer: "Vi har fått en baby! Det er sååå flott og jeg er veldig, veldig glad" Kom ingen tårer her. Flere? Neimen ingen er vel så perfekt som deg... jeez.. here we go again... Anonymous poster hash: 2ff5e...e38
MammantilNurket Skrevet 25. september 2013 Forfatter #20 Skrevet 25. september 2013 Sitter og ser på opptak av "Sigrid blir mamma" - synes så synd på henne! Hun gråter jo nesen sår og rød Jeg hadde det ikke sånn, jeg Jeg var litt mer: "Vi har fått en baby! Det er sååå flott og jeg er veldig, veldig glad" Kom ingen tårer her. Flere? Neimen ingen er vel så perfekt som deg... jeez.. here we go again... Anonymous poster hash: 2ff5e...e38 Lurte vel egentlig på om det var noe galt med meg Men, ja ... Jeg er jo tross alt The Queen of F****** Everything og tangerer nok mot perfeksjon ...
*Teoline* Skrevet 25. september 2013 #21 Skrevet 25. september 2013 Jeg har grått en gang med hver av mine fire barn Det jeg husker best er da jeg hadde dusjet og da jeg steg ut av dusjen sto melkestrålen i veggen Det var nok til at mannen fant meg naken og hulkende på gulvet i en dam av vann og melk - kan trygt si at vi begge husker godt når melkeproduksjonen kom skikkelig igang med nr to Jeg tror det er like normalt å ikke ha barseltårer som å ha. Som alle andre ting vedr det å få barn er det svært individuelt.
*Teoline* Skrevet 25. september 2013 #22 Skrevet 25. september 2013 Sitter og ser på opptak av "Sigrid blir mamma" - synes så synd på henne! Hun gråter jo nesen sår og rød Jeg hadde det ikke sånn, jeg Jeg var litt mer: "Vi har fått en baby! Det er sååå flott og jeg er veldig, veldig glad" Kom ingen tårer her. Flere? Neimen ingen er vel så perfekt som deg... jeez.. here we go again... Anonymous poster hash: 2ff5e...e38 Var ikke du et hyggelig sjarmtroll da?
Hun med alle ungene Skrevet 25. september 2013 #23 Skrevet 25. september 2013 Kremt..Er 11 år siden jeg fødte min første,men barseltårene har vel egentlig aldri gått over
Mamma_til_2 Skrevet 25. september 2013 #24 Skrevet 25. september 2013 hadde ingen med nr 1 men mye med nr 2, gråt for alt og ingenting! følte meg helt tullete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå