Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Hoster til jeg kaster opp her, skikkelig tørrhoste? Er det noe jeg kan ta? Holder opå å bli gal her, har ikke fått noe skikkelig søvn på mange dager og hoster HELE tiden Anonymous poster hash: 3f37d...152
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne ta noe for det... Hadde en beholder med isbiter ved senga, det lindrer litt. Og å spise honning. Veldig kortvarig, men det hjelper litt. Og å sove med fisherman's friend i munnen - ikke anbefalt kanskje, men er man desperat, så... Anonymous poster hash: 298f9...33a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Takk for svar selv om det ikke var veldig oppløftende :-( Anonymous poster hash: 3f37d...152
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Jeg fikk hostesaft på resept da jeg var gravid (Solvipect). Legen sa at grunnen til at det ikke er anbefalt er pga liten erfaring, men jeg var så lenge syk og hostet så mye at hun mente at søvnløsheten min ville være verre for baby enn litt hostesaft på kvelden. Tok det noen kvelder (evt også en liten dose om natten) og når jeg faktisk fikk sove så klarte kroppen å hente seg inn igjen så jeg endelig ble frisk. Baby tok ingen skade av det Anonymous poster hash: 2e50e...0fd
Mamma til tre gutter Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Eg fekk sånn cosilan trur eg det heter.. ikkje sånn du får bare av å spørre, det er morfin i den og man har ikkje lov å kjøre bil etterpå.. brukte den bare til natta..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Jeg hostet og hostet til jeg kastet opp i nesten hele svangerskapet da jeg fikk dobbeltsidig lungebetennelse. Legen ville ikke at jeg skulle ta cosylan siden det er farlig forfosteret visstnok, og solvipect fungerte ikke. Men det som gjorde underverker var brusetabletter som heter bronkyl. Tre slike iløpet av døgnet og alt av hoste var borte! I tillegg ble det mye lettere å puste. Du får kjøpe de uten resept, og er ikke farlige å ta. Anonymous poster hash: 1a7e8...b16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå