Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Og jeg og min mann er invitert med Vi betaler kun reise selv. Er det vanlig å gi gave? Og når gir man eventuelt gaven? Regner med at brudeparet ikke har plass til alle gavene i kofferten Hva gir man i et slikt type bryllup? Anonymous poster hash: 8ce9c...094
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Noen ? Anonymous poster hash: 8ce9c...094
pip pip Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Mannen min var forlover til en kompis som giftet seg i Frankrike. (De er begge derfra) Brudeparet ønsket seg ikke noe, men siden han var forlover, ønsket vi å gi en gave. VI kjøpte et pledd da vi kom hjem. Andre ga penger. Gavekort er også en mulighet. Ønsker dere å gi en gave, så kan dere kjøpe gaven på forhånd, ta bilde av gaven og pakk inn bilde: Se hva som venter dere hjemme:)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Er det vanlig å gi gave, når venner og familie gifter seg i utlandet? Jeg tenker i utgangspunktet ja. Hva mener dere? Smart tips om bilde Evt. gavekort Anonymous poster hash: 8ce9c...094
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Vi var i Roma i bryllup og vi gav gavekort. Vet de fikk endel penger og Anonymous poster hash: 80d3b...16c
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Jeg ser på det som en selvfølge at paret får gave likevel. Det er jo helt opp til deg selv om du vil bruke penger på Barcelonatur for å feire paret eller ikke,så ser ikke helt hvorfor en ikke skal gi gave. Anonymous poster hash: 10313...dcc
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Gave er nok alltid like aktuelt, foruten i "spleise bryllup" (bryllup hvo paret ønsker noe bestemt, som en grill fest istedenfor fest lokal ol, eller ønsker penger til reisa si) Synes tips om å ta bilde av en gave dere har hjemme til etter dere kommer hjem, penger eller gavekort virker lettest
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 takk for svar damer Anonymous poster hash: 8ce9c...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå