Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg har aldri hatt blodpropp, men fått påvist antifosfolipid syndrom etter å ha mistet fire ganger. Skal på kontroll seks uker etter fødsel for å se, men de mener at jeg kun må ta det ved lange flyturer. Gruer du deg til fødsel med tanke på blodpropp og blødninger? Det gjør jeg :(

Annonse

Jeg kjenner jeg blir stresset når fødselen er i gang og man ikke setter sprøytene. Da kan man jo få blodpropp. Men setter man de så blør man mye mer... Ikke lett valg. Tar dere tabletter nå også? Jeg skal ta de frem til uke 36.

Nei jeg var på sykehuset for ei uke siden og la fødeplan. Eneste smertelindrendene jeg får er varme risposer eller akupunktur......

Var ikke det store tilbudet nei. Er det blodfortnnende med. som gjør setter begrensningene eller er det at du har hatt blodpropp?

Jeg har aldri hatt blodpropp, men fikk påvist en blodsykdom som gir økt risiko for blodpropp. Det i kombinasjon med at jeg har mistet fire ganger gjør at jeg må ta de. Sykdommen gjør visst at man kan miste og få blodpropp med mer

Jeg har aldri hatt blodpropp, men fikk påvist en blodsykdom som gir økt risiko for blodpropp. Det i kombinasjon med at jeg har mistet fire ganger gjør at jeg må ta de. Sykdommen gjør visst at man kan miste og få blodpropp med mer

Kan blodsykdom er det? Jeg har selv mister 4 ganger. Er mer utsatt for blodpropp og mister mest sannsynlig pga. blodprøver i morkaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...