Gå til innhold

Merket du at du var gravid før du testet/skulle ha mensen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Med første mann så merket jeg det med en gang (bare noen dager etter befruktnig)

Lurer på om det blir sånn denne gangen også, eller om man faktisk ikke kan merke noe i det hele tatt før testen er positiv.

Anonymous poster hash: 3c67b...9c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, med de to siste. Mye strekk, murringer og slikt. Med dette siste barnet (1 uke til termin nå), så var det overhode ikke planlagt eller forsøkt på, men alikevel kommenterte jeg det til ei venninne. Mer som en spøk, en uke før IKM ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sposte som en hest. Type mer enn mennene som var med på ferie. Trengte timesvis med søvn om dagen og hadde greit med energi resten. Var mannen som spøkte om at vi måtte være gravide. 1 uke før IKM. Testet hver dag til den slo ut på posetiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente ei kvalme som ikkje var til å ta feil av og informerte mannen om at eg var gravid. Testa positivt dagen etter. Var då 6-7 veker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vist det før ikm. Kjenner det med en gang. Slik har det vært med alle 4. Litt frustrert med nr. 4 da jeg var sikker på at jeg var gravid og fikk 3 negative tester. Men ventet noen dager til å da var den positiv. Har kun testet når jeg har vært gravid fordi jeg kjenner det så tydelig.

Anonymous poster hash: c807b...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men første mann hadde jeg en sterke følelse av at jeg var gravid bare et par dager etter vi hadde sex.. ;)

Denne gangen begynte jeg plutselig å våkne hver natt i 2-3 tiden og måtte på do. Testa positivt noen dager etter det begynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg brukte eggløsningstest, så var veldig "lydhør" etter symptomer. Kjente små nålestikk/prikking i livmoren noen dager senere. Men ellers bare litt trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har vært gravid 2 ganger (første gang endte dessverre i SA) men begge gangene følte jeg på meg at "noe" var på gang. Så da jeg tok test og det var positivt svar var jeg egentlig ikke sååå overrasket siden jeg hadde følt på kroppen at noe var annerledes. Andre gang jeg ble gravid følte jeg faktisk på meg at jeg ble befruktet;P Sært, men helt sant!!! Vet at det var akkurat den gangen jeg ble gravid med lillegull, så det er litt gøy!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg bare følte det på meg:) testen ble pos 3 dager før mens, men ble satt tilbake 4 dager så en uke. Det kan jo ikke stemme. Men kjente på kroppen at jeg var gravid enda jeg ikke hadde noen symptomer. Min tredje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...