Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Del Skrevet 25. september 2013 Med første mann så merket jeg det med en gang (bare noen dager etter befruktnig) Lurer på om det blir sånn denne gangen også, eller om man faktisk ikke kan merke noe i det hele tatt før testen er positiv. Anonymous poster hash: 3c67b...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple80 Skrevet 25. september 2013 #2 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde en dag hvor alt gynget liksom. Det var det eneste. Skjønte ikke at det betydde gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underveis --> Skrevet 25. september 2013 #3 Del Skrevet 25. september 2013 Ja, med de to siste. Mye strekk, murringer og slikt. Med dette siste barnet (1 uke til termin nå), så var det overhode ikke planlagt eller forsøkt på, men alikevel kommenterte jeg det til ei venninne. Mer som en spøk, en uke før IKM ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 25. september 2013 #4 Del Skrevet 25. september 2013 Ja jeg begynte plutselig å gulpe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evas cecilie Skrevet 26. september 2013 #5 Del Skrevet 26. september 2013 Sposte som en hest. Type mer enn mennene som var med på ferie. Trengte timesvis med søvn om dagen og hadde greit med energi resten. Var mannen som spøkte om at vi måtte være gravide. 1 uke før IKM. Testet hver dag til den slo ut på posetiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 28. september 2013 #6 Del Skrevet 28. september 2013 Spottet 1 uke før IKM og hadde det på følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 28. september 2013 #7 Del Skrevet 28. september 2013 Kjente ei kvalme som ikkje var til å ta feil av og informerte mannen om at eg var gravid. Testa positivt dagen etter. Var då 6-7 veker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #8 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg har vist det før ikm. Kjenner det med en gang. Slik har det vært med alle 4. Litt frustrert med nr. 4 da jeg var sikker på at jeg var gravid og fikk 3 negative tester. Men ventet noen dager til å da var den positiv. Har kun testet når jeg har vært gravid fordi jeg kjenner det så tydelig. Anonymous poster hash: c807b...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti B Skrevet 5. oktober 2013 #9 Del Skrevet 5. oktober 2013 Men første mann hadde jeg en sterke følelse av at jeg var gravid bare et par dager etter vi hadde sex.. Denne gangen begynte jeg plutselig å våkne hver natt i 2-3 tiden og måtte på do. Testa positivt noen dager etter det begynte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggimor Skrevet 25. oktober 2013 #10 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jeg brukte eggløsningstest, så var veldig "lydhør" etter symptomer. Kjente små nålestikk/prikking i livmoren noen dager senere. Men ellers bare litt trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionista Skrevet 3. november 2013 #11 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg har vært gravid 2 ganger (første gang endte dessverre i SA) men begge gangene følte jeg på meg at "noe" var på gang. Så da jeg tok test og det var positivt svar var jeg egentlig ikke sååå overrasket siden jeg hadde følt på kroppen at noe var annerledes. Andre gang jeg ble gravid følte jeg faktisk på meg at jeg ble befruktet;P Sært, men helt sant!!! Vet at det var akkurat den gangen jeg ble gravid med lillegull, så det er litt gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YumYum2 Skrevet 23. november 2013 #12 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg bare følte det på meg:) testen ble pos 3 dager før mens, men ble satt tilbake 4 dager så en uke. Det kan jo ikke stemme. Men kjente på kroppen at jeg var gravid enda jeg ikke hadde noen symptomer. Min tredje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå