Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Jeg og bf bor ikke i lag. Vi har en datter på 2 mnd. Har søkt barnebidrag og de andre tinga. Der på ett skjemane må de vite on vi er i lag, om det er midlertidig brudd? Om bf overnatter evt hvor ofte? Kan bf overnatte selv om vi ikke skriver opp overnatting ? For vi vet ikke når han evt overnatter ? Off ... Føler meg helt grønn på dette nav systemet.. Anonymous poster hash: 392b3...140
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Men hvorfor skal han overnatte når dere ikke er sammen? Anonymous poster hash: ab2b8...ead
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Du kan ikke både få stønader og ha et forhold med barnefaren. Er dere ikke sammen bor dere hver for dere. Overnatter han inninmellom går det som et forhold og stønadene går som svindel. Du må velge mellom stønadene og forhold til barnefaren, ja takk begge deler fungerer ikke her....heldigvis. Anonymous poster hash: 77f74...3cf
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Da mini var baby, sov bf over et par ganger fordi han bodde 5 timer unna og mini var for liten til å ha ovenatting hos bf. Vi hadde ikke et forhold, men samarbeidet godt. Jeg ringte Nav og forklarte situasjonen, og de var da klar over at han ville sove hos meg et par netter i mnd pga avstand, og det gikk kun med et skrik. Jeg hadde mitt på det rene at jeg hadde informert dem. Hvis avstand ikke er tilfelle hos deg, så må han pent dra hjem ved leggetid. Som hun over her sier også, hvis dere har et forhold, så har du ikke rett på stønader, og dere får heller flytte sammen. Anonymous poster hash: e198b...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå