Gå til innhold

fått pos. graviditet test men......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag føler jeg meg ikke gravid.. :( er bare 4 uker på vei. Men følte dere at dere vae gravide hele tiden?

for et par dager siden hadde jeg MASSE symptomer og merket det hele tiden.. nå.. nei

Anonymous poster hash: d899f...05b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan variere ja. Lureste er å bare å prøve å slappe av.

Skrevet

Skal prøve :) for to dager siden var det kraftige stikkinger osv osv.. men nå er det igrunn bare litt sult følelse og trøtthet på kvelden

Skrevet

Etter 4 uker har de færreste fått et eneste symptom. Senk skuldrene og nyt at du er frisk og fin :)

Anonymous poster hash: 60edf...603
Skrevet

Tusen takk :) ja eneste er at bekkenet tuller.. men det var jeg forberedt på. Skal senke skuldrene og prøve å nyte tiden

Skrevet

Skjønner deg godt altså! Jeg var hysterisk da mine symptomer forsvant i uke 10.. Men det er heldigvis helt normalt og gutten er frisk og fin barnehagegutt nå :P

Anonymous poster hash: 60edf...603
Skrevet

Er 26 uker på vei og har ikke hatt noe særlig symptomer. Tok tidlig ul for å sjekke at jeg ikke innbilte meg ting. Nå har jeg sparkingen men det og ømme pupper er eneste.

Anonymous poster hash: bcb11...408

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Slikt er normalt det HI :) Med sønnen vår hadde jeg symptomer i uke 3-5, så var de borte frem til uke 11, de var der i 2 uker da. Med jenta hadde jeg ikke symptomer før uke 5, de varte til uke 8.

Skrevet

Litt deilig å høre at man ikke må ha alle slags symptomer hele tiden...

skal sies at jeg har super lyst å steke en pizza nå... for jeg er skrubb sulten hehe

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer med første i første trimester annet enn tretthet. Lurte mange ganger på om jeg egentlig VAR gravid :P Men det var jeg. Bare vær glad for at det er slik og nyt det. Mitt andre merket jeg tidlig og kastet opp fom.uke seks til ti. Blæh.

Anonymous poster hash: e6f4b...bd1
Skrevet

Ingen symptomer før sommerfuglsparkene kom i uke 17.. 

Anonymous poster hash: 09d01...624
Skrevet

åååh, de første sparkene! :) det var så utrolig herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...