Gå til innhold

positiv

planlegger nr.3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting, det er tre dager siden jeg skulle hatt mensen, graviditetstestene jeg har tatt er negative. Så nå tisset jeg på en el-test den er svak positiv, hva skjer??? Hva betyr det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at man kan få positiv eggløsningstest ved graviditet. Men er bare noe jeg har hørt, så ikke stol for mye på det ;)

Anonymous poster hash: 428a8...f1e

Skrevet

Skjønner ingen ting jeg nå...

Skrevet

Jeg fikk positivt på el test en gang jeg ikke hadde graviditetstest liggende hjemme å jeg var gravid. Jeg ville testet på nytt med graviditetstest, men kanskje venter til i morgen om du tok en i går.

Anonymous poster hash: fd4d6...4ba

Skrevet

Jeg testet ut dette etter å ha fått positiv graviditetstest. Ville bare sjekke om det virket. Det ble faktisk sterkere strek enn på graviditetstesten. :)

Skrevet

Stikk til legen å ta hcg blodprøve :)

Skrevet

Med andremann fikk jeg ikke positiv graviditetstest før over en uke etter jeg skulle hatt mensen, og jeg har alltid hatt regelmeig mens. Jeg fikk ømme bryster og vondt i bekkenet før positiv test, så jeg visste egentlig at jeg var gravid selv om testen var negativ.. :-)

Ville tatt en ny test om noen dager.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg tok en el. Test nå for din skyld, og den er like sterk som kontroll streken. Tok samtidig en g. Test strimmel som er kjempe svak haha.. fatter ikke hvorfor de strimlene blir så svake???

noen som vet???

Skrevet

Hahaha, må le..... så mye rart! Ikke rart man blir forvirret :-)

Skrevet

Aldri prøvd med en El test før, men fy søren den er sterkere enn kontrollstreken ;) hehehe

Skrevet

Når jeg testet med el test var ikke strekene like sterke, så jeg må gå utifra at jeg ikke har noen spire denne pp. Kjøpte nettopp en ny haug med billigtester :-p får nok brukt for dem fremmover

Skrevet

Hopp på mannen! Kanskje du har en andre eggløsning denne runden. Det skjer jo av og til det. :) Lykke til! :)

Skrevet

Går det også ann...... haha ja får ta noen runder i høyet noen dager fremover da ;-) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...