planlegger nr.3 Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Nå skjønner jeg ingenting, det er tre dager siden jeg skulle hatt mensen, graviditetstestene jeg har tatt er negative. Så nå tisset jeg på en el-test den er svak positiv, hva skjer??? Hva betyr det da?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Har hørt at man kan få positiv eggløsningstest ved graviditet. Men er bare noe jeg har hørt, så ikke stol for mye på det Anonymous poster hash: 428a8...f1e
planlegger nr.3 Skrevet 25. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2013 Skjønner ingen ting jeg nå...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Jeg fikk positivt på el test en gang jeg ikke hadde graviditetstest liggende hjemme å jeg var gravid. Jeg ville testet på nytt med graviditetstest, men kanskje venter til i morgen om du tok en i går. Anonymous poster hash: fd4d6...4ba
Musemorbr / Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Jeg testet ut dette etter å ha fått positiv graviditetstest. Ville bare sjekke om det virket. Det ble faktisk sterkere strek enn på graviditetstesten.
Rødhette <309+<312 Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Med andremann fikk jeg ikke positiv graviditetstest før over en uke etter jeg skulle hatt mensen, og jeg har alltid hatt regelmeig mens. Jeg fikk ømme bryster og vondt i bekkenet før positiv test, så jeg visste egentlig at jeg var gravid selv om testen var negativ.. :-) Ville tatt en ny test om noen dager. Lykke til :-)
nimmelim Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Jeg tok en el. Test nå for din skyld, og den er like sterk som kontroll streken. Tok samtidig en g. Test strimmel som er kjempe svak haha.. fatter ikke hvorfor de strimlene blir så svake??? noen som vet???
planlegger nr.3 Skrevet 25. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2013 Hahaha, må le..... så mye rart! Ikke rart man blir forvirret :-)
nimmelim Skrevet 25. september 2013 #11 Skrevet 25. september 2013 Aldri prøvd med en El test før, men fy søren den er sterkere enn kontrollstreken hehehe
planlegger nr.3 Skrevet 25. september 2013 Forfatter #12 Skrevet 25. september 2013 Når jeg testet med el test var ikke strekene like sterke, så jeg må gå utifra at jeg ikke har noen spire denne pp. Kjøpte nettopp en ny haug med billigtester :-p får nok brukt for dem fremmover
Musemorbr / Skrevet 25. september 2013 #13 Skrevet 25. september 2013 Hopp på mannen! Kanskje du har en andre eggløsning denne runden. Det skjer jo av og til det. Lykke til!
planlegger nr.3 Skrevet 25. september 2013 Forfatter #14 Skrevet 25. september 2013 Går det også ann...... haha ja får ta noen runder i høyet noen dager fremover da ;-) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå