Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Del Skrevet 25. september 2013 Har hatt svært lite kontakt med barnefar etter jeg ble smellt på tjukka. Vi var aldri kjærester, men holdt på i halvannet år og på slutten bodde han hos meg. Han ba meg aldri ta en abort, noe jeg har gjort 2 ganger tidligere og aldri igjen. Så 3 gangen, med prevansjon.. Alle gode ting er 3? Uansett, han tar kontakt etter 3-4mnd der han unskylder seg og mener at dette er bra. Ønsker delta på ordinær UL, tilogmed snakker til magen og gir meg klar beskjed om at jeg ikke er alene; dette er vi to om. Naive meg gikk fem på, ordinær UL kom og ingen barnefar dukket opp. Siden hørte jeg ikke noe mer før vi kræsja på hverandre i butikken noen mnd senere. Da fikk jeg en SMS om at han ikke ville tilgi meg og historien var snudd opp ned siden sist han tok kontakt. Nå er jeg noen dager unna UL termin, har siste 2-3mnd gitt blanke i dette mennesket som skal bli far. Kuttet all kontakt, kun fokusert på meg selv og den lille prinsessa som kommer. MEN, kontakter jeg BF på vei til fødestua. Er det hyggelig å informere om at det smeller? Bør jeg si fra etter hun er ute, eller bare la det være opp til han å finne ut siden? Bærer ikke nag, det gidder jeg ikke bruke energien min på. Ønsker for barnet sin del at hun kan ha kontakt og vil ikke hindre BF i det selvom han har vært en idiot mot meg. Dette ble langt, men what to do? Anonymous poster hash: 439cf...141 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144083519-kontakte-barnefar-ved-f%C3%B8dsel/
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #2 Del Skrevet 29. september 2013 ja er flere interesserte duster der ute ja... JEG hadde gjort dette: skrevet en kjedemelding som jeg skulle sende til familie, venner og bekjente etter fødsel "kl 14.43 kom endelig den lille prinsessa mi til verden. Hun er nydelig ! alt står fint til med oss begge:) " også ville jeg inkludert han i den kjedemeldinga.. han fortjener ikke å bli varsla på forhånd når han ikke er interessert, men han bør jo få vite at barnet hans er født. hev deg over det ! men så ser han også på meldinga at dette er en sms som fler andre og får.. så får det være opp til han å dukke opp på sykehus/sende melding/ringe osv etterpå, så har du ditt på det "Rene" i hvertfall.. Anonymous poster hash: fd605...7f5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144083519-kontakte-barnefar-ved-f%C3%B8dsel/#findComment-145725337
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Del Skrevet 7. januar 2014 Hei, Hva endte du opp med å gjøre? Jeg er litt i samme båt, så trenger tips.. Anonymous poster hash: ba3f5...a89 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144083519-kontakte-barnefar-ved-f%C3%B8dsel/#findComment-146005301
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå