Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, dette var befriende å lese:-) Er så lei av alle mytene folk serverer meg hvis jeg nevner hva vi er i gjennom, og spesielt det siste punktet om å slappe av. "Det er IKKE stress som gjør at vi sliter, vi har en klar DIAGNOSE da min mann har få sædceller" får jeg lyst til å skrike ut av full hals når folk sier slikt....

Annonse

Å, dette var befriende å lese:-) Er så lei av alle mytene folk serverer meg hvis jeg nevner hva vi er i gjennom, og spesielt det siste punktet om å slappe av. "Det er IKKE stress som gjør at vi sliter, vi har en klar DIAGNOSE da min mann har få sædceller" får jeg lyst til å skrike ut av full hals når folk sier slikt....

Jeg vet hva folk tenker (at det er noe feil på meg siden jeg nå nærmer meg 40), men holder likevel inne med at mannen har ekstremt dårlig sæd. Det virker liksom mere tabu og jeg vil jo ikke henge ham ut. Jeg har eggstokker og livmor som oppfører seg som en 30-årings.

Samme med mannen min det. Han har dårligere kvalitet enn normal, så vi måtte ha ICSI, og jeg hadde en tynn slimhinne. Men som alle har sagt, det er jo bare stress....bare å slappe av og ikke tenke på det, så blir man gravid - å ja jøss....

Svigermor sier til meg...hver gang jeg ser henne...at grunnen til at vi ikke får det til er at jeg bruker stringtruse og samboeren min trener for mye...........................

Jeg bruker nesten aldri stringtruse og samboeren min trener helt normalt....

Og når det gjelder det å ikke stresse så mye...det er psykisk osv osv osv.....det har kommet så langt at jeg er nær ved å kverke vedkommende som er så uheldig å nevne d..... Åh så lei man kan bli!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...