Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Har lenge vært i kontakt med en kjempekjekk og trivelig mann. Ser nå på facebook at en annen dame har kommentert et "<3" på et bilde av han. Herlighet, kan det tyde på at han kanskje har noe på gang med en annen dame nå? :/ Tørr ikke spørre selv.Uff, kjenner faktisk at jeg blir dritsjalu! xD Anonymous poster hash: a6fd7...98c
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Jeg kan kommentere "<3" til mine nærmeste guttevenner på facebook. Jeg ville ikke tatt det så seriøst...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 ÅÅÅÅÅÅÅ vet hvordan du har det!!!! Jeg blir jo sjalu bare han "liker" et annet bilde!!! ARH jeg HATER å ha det sånn haha! er så fjortiss, men det bir vi alle som nyforelsket uansett! er bare så vanskelig å late som ingenting!! Anonymous poster hash: 9398a...170
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 ÅÅÅÅÅÅÅ vet hvordan du har det!!!! Jeg blir jo sjalu bare han "liker" et annet bilde!!! ARH jeg HATER å ha det sånn haha! er så fjortiss, men det bir vi alle som nyforelsket uansett! er bare så vanskelig å late som ingenting!! Anonymous poster hash: 9398a...170 Haha, hadde aldri trodd jeg skulle reagere slik! Jeg er plutselig blitt skikkelig fjortiss, og vet sannelig ikke hvordan jeg skal reagere. Nesten så jeg begynner å svette, er såååååå redd for at han skal ha funnet noen andre! VIL HA! Anonymous poster hash: a6fd7...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå