Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Er bare så redd de ikke finner liv Skal på fredag og da er jeg 17+5, jeg har hatt veldig lite symptomer gjennom hele graviditeten og er kjempe redd for at det ikke skal være liv.. Anonymous poster hash: 0839f...036
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Hei!Det går helt sikkert veldig bra:)Jeg kjenner heller ikke noe særlig til at jeg er gravid så derfor bruker jeg en doppler 1 gang i uka bare for å høre at hjertet slår:)Lykke til i morgen.Satser på at det blir en koselig opplevelse:) Anonymous poster hash: 601c9...7e1
plipp Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Lykke til i morgen, det går helt sikkert fint. Husk at sannsynligheten for en MA så sent som dette er veldig, veldig liten. Og selv om det kan ta litt tid før kroppen oppdager en MA, så tar det ikke mange uker. Tanken på MA skremte meg også veldig, hadde også lite symptomer, men det gikk helt fint, og UL var en fantastisk opplevelse. Prøv å tenke positivt, du er antakelig bare en av oss heldige som ikke har så mange plager med graviditeten.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Takk jeg prøver å tenke positivt, så håper alt er bra og at legen er snill og flink. Anonymous poster hash: 0839f...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå