Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 For en time siden hadde jeg hår ned til rompa!! Nå... Vel.. Litt over skulderkort!!! Føler meg som en tenåring i trass modus, som gjorde noe jeg egentlig ikke burde! For sent nå.. Men nå så jeg mer ut som den nærmere 30 år jeg er, enn 20. Likte det. Mannen spurte når jeg hadde rukket å gå til frisøren, for de var vel igrunnen stengt på denne tiden av døgnet. Han hadde fått "ny fru".. Har dere klippet dere selv noen gang? Og gikk det bra? Anonymous poster hash: d3ea4...a57
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Jeg klipper meg nesten alltid selv Har vel gått til frisøren to ganger de siste fem årene. Men jeg har nokså langt hår som har en del fall, så det er ikke så vanskelig å stusse litt her og der innblant. Men det blir jo selvfølgelig ikke like bra som hos frisør Kjempetøft av deg å klippe så mye da!! Det vokser jo ut igjen. Men tøft var det av deg syns jeg Anonymous poster hash: 88cae...004
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Jeg har klippet meg selv de siste 5 årene. Men det går ikke med kort hår, det må være langt hår som man kan klippe rett av, og gjerne klippe litt opp etterpå. Det går også an å gjøre selv. Du som har klippet av en lang hestehale, kan egentlig bruke den som hair extensions i kommende år... om du ikke har kastet den. Anonymous poster hash: bfbf7...9a6
Musemorbr / Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Jeg maltrakterer håret mitt et par gang i året. Frisør har jeg ikke vært til siden da jeg startet på videregående.Da hadde de fire siste frisørtimer vært preget av stygg klipp, overkjøring av mine ønsker, og ufin behandling. Som min egen frisør vet jeg hva jeg får, og kan ikke klage. Det blir samme rette klippen hver gang. Det er fantastisk for pengboka, om ikke annet.
Bustetroll Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Klipper også meg selv, ikke vært hos frisøren siden jeg var 11 åe.. Jo en gang, men det var kun pga farging etter et veldig mislykka hjemmeforsøk:PDrev å sparte til langt igjen, og hadde endelig fått litt lengde på det.. Men så bestemte jeg meg for å gå fra svart til brunt/rødt hjemme... DET var ikke fullt så lurt. Gikk vel Resulterte i et stykk TØRT hår. Nå har jeg plutselig kortere hår enn noen gang:p
Line-mamma til to herlige Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 akkuratr nå har heg halvlang bob.. lenge siden jeg har vært hos frisør å trur jeg fortsetter sånn;) har lugg da, den klipper jeg regelmessig selv da frisøren ALDRI får den til...
Tieran Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Det hender at jeg klipper håret rundt ansiktet slik at det skal passe til dagens frisyre Frisører stusser like mye hver gang de ser det..overasket over klippen til forrige frisør Da jeg hadde lugg klippet jeg også den selv. Nå har jeg hår som går litt nedenfor skudrene, så er ikke så lett å få tatt lengden bak.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Jeg lurer veldig på hvordan dere ser ut med tanke på at dere klipper dere selv :-O ser for meg en gjeng med grå mus Anonymous poster hash: 9a72c...e1c
Tieran Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Hehe, bittelitt fordomsfull, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #10 Skrevet 25. september 2013 Jeg lurer veldig på hvordan dere ser ut med tanke på at dere klipper dere selv :-O ser for meg en gjeng med grå mus Anonymous poster hash: 9a72c...e1c Haha, jeg er langt ifra noen grå mus, heller litt kunstnerisk og eksentrisk. Klipper meg ofte selv, både lugg og oppklippet. Får ofte skryt og spørsmål om jeg har vært hos frisøren. Haha. Selv føler jeg meg litt gal når jeg står der med saksa. Anonymous poster hash: c3790...703
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #11 Skrevet 25. september 2013 Hi her! Flinke damer som er deres egne frisører da! Sprekt! Jeg har ALLTID, siden jeg var liten hatt langt hår ned til rompa.. Dermed også alltid klippet/stusset det hos frisør.. Nesten som en liten fanden gikk i meg i går. Det går jo ikke an å lage så mye annet enn fletter, dutt, eller krølle så langt hår. (Jeg har nok mye å lære, obs).. Så klippet det rett av! Og klippet det opp m/skrå lugg Kom på jobb i dag, å fikk masse (!!) skryt! Et stk stoltovermegselv? Check! Haha.. Tenker å farge det rødt! Hmm.. Ha en fin dag videre! Anonymous poster hash: d3ea4...a57
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 25. september 2013 #12 Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde helt kort hår før, og da klippet jeg håret selv :-) Sparte MASSE penger! Klippet i alle fall meg 1 gang i mnd da! Ble lei av kort hår etter 3-4 år.... Nå er økonomien bedre og håret litt lengre - går til frisøren og nyyyter ego-tiden min ca annenhver mnd :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #13 Skrevet 25. september 2013 Ja, man føler seg gal når man står der med saksa. Men fordelen er også at man slipper å gå i flere uker eller måneder og gremme seg over at man skulle klippet håret. Det er ikke bare en økonomisk fordel. Før 17. mai er det visst en trengsel av folk som skal til frisøren. Slipper det stresset jeg, da... Og du slipper frisørdamer som kommenterer at du har grått hår, at du skulle nappet øyenbrynene, at du skulle vært oftere hos frisøren, eller diverse andre ting du skulle Hvis jeg ikke hadde hatt oppklippet hår ville det sett ganske ille ut, men jeg tar litt med saksa her og der etterpå. Anonymous poster hash: bfbf7...9a6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #14 Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde helt kort hår før, og da klippet jeg håret selv :-) Bra... Men hvordan er det fysisk mulig å klippe seg selv helt kort på bakhodet? Brukte du barbermaskin eller klippemaskin som var forhåndsinnstilt på 2-3 mm? Anonymous poster hash: bfbf7...9a6
Hildemor fra vest Skrevet 25. september 2013 #15 Skrevet 25. september 2013 Jeg har vært min egen frisør i flere år.Har helt kort hår. Bruker maskin og regulerer forskjellige lengder og tynner ut på enkelte partier. Har gått galt noen ganger, bl.a da jeg trodde munnstykket var på og det definitivt ikke var det. Men pytt det vokser jo ut igjen. Har fått mye skryt for frisyrer i årenes løp :-) Flere som vil dele hjemneklipp bilder?
Mrs Smith Skrevet 25. september 2013 #16 Skrevet 25. september 2013 Jeg har vært min egen frisør i flere år.Har helt kort hår. Bruker maskin og regulerer forskjellige lengder og tynner ut på enkelte partier. Har gått galt noen ganger, bl.a da jeg trodde munnstykket var på og det definitivt ikke var det. Men pytt det vokser jo ut igjen. Har fått mye skryt for frisyrer i årenes løp :-) Flere som vil dele hjemneklipp bilder? Tøft !!!
Mrs Smith Skrevet 25. september 2013 #17 Skrevet 25. september 2013 Dere med langt hår :Hvordan greier dere å klippe rett av bak ? Greier oppklippet ved ansiktet, men ryggen har jeg aldri prøvd :-)
ms.Pond Skrevet 25. september 2013 #18 Skrevet 25. september 2013 (endret) Klipper luggen selv, og så klippet jeg akkurat noen fra langt til helt kort. Utfording, men gikk tålelig bra, helt til han insisterte på barbermaskin ved ørene og i nakken. Vel, det ble et par fine hakk... Har aldri brukt maskin før, så det var en ny opplevelse. Ellers ser det knakende bra ut, må jeg si Klipper junior og mannen også. Men kun luggen på meg selv som sagt, samt oppklipping foran. Klarer ikke klippe bak, skjønner ikke hvordan jeg skal få det jevnt. Så da unner jeg meg luksusen å gå til frisør, siden jeg sparer oss for noen kroner ved å klippe gutta mine selv, knegg knegg Endret 25. september 2013 av mama foodie
2005&2010 Skrevet 25. september 2013 #19 Skrevet 25. september 2013 Har klippet meg selv mange ganger. To ganger klippa jeg meg helt kort fra langt hår. Når jeg kjeder meg så går det dessverre utover håret ;-) senest her om dagen, så barberte jeg ene siden. Heldigvis så blir det bra hver gang :-D
Iiiiik Skrevet 25. september 2013 #20 Skrevet 25. september 2013 Tror hver gang jeg ser denne overskriften at det er noen som skal si noe til meg Klippe håret selv gjorde jeg også før, men det begynner å bli noen år siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå