Gå til innhold

Syden med baby 9 mnd, erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første sydentur med baby. Han krabber, og går etter møblene. 9 mnd.

Dine beste tips?

Ha med bilstol? (Taxi, og buss fra flyplass til hotell).

Hvilken vogn? Sportsvogna eller en enkel paraplytrille?

Ha med mat fra norge?

Tips til stranda? Uv-drakt eller solkrem og løse plagg og solhatt?

Hvordan gjøre 4 timers flytur enklest mulig?

Evt andre ting? Tusen takk ! :)

Anonymous poster hash: c929a...dfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg sted med bra basseng, vi syntes krabbende baby og sand ble mye pes. Trille er mer enn nok, så lenge barnet sover godt i den. Vi droppet uv plagg, satset heller på god solkrem, parasoll og pause fra sola. Hadde med mat fra norge men hadde ikke trengt det. Nestleprodukter fantes over alt som feks middag på glass, fruktmoser osv. (Hellas) men samme gjelder for spania også. Bleier osv er det også godt utvalg av. Bestill gjerne plass på første rad på flyet. Da får du tilbud og babyseng som de monterer på veggen.du har også toalett og personale innen rask rekkevidde. Overraskende lite stress med så liten på fly.

Anonymous poster hash: 5a9fe...d63

Skrevet

Vi var i syden med 9mnd baby i vår og det gikk kjempebra:) vi syns det var godt å ha med en ordentlig sportsvogn og ikke trille, syns de små ligger så mye bedre da:) vogna vår blir liten sammenlagt så vi fikk plass til bilstol i prampacken sammen vogna, anbefaler virkelig at du tar med bilstol og ikke har den lille på fanget og som vil fungere som airbag for deg i en evt kollisjon. De kjører jo som noen griser der. Vi hadde ikke med mat, babyen vår spiste samme mat som oss, men det er lett å få tak i glassmat i de fleste supermarked og apotek (de hadde absolutt best utvalg der vi var). Vi brukte uv drakt hele tiden og syns det var helt genialt. Hadde en til bading og en til soling:) hvis den lille ikke er så glad i å ha på seg solhatt anbefaler jeg reima sine som har en sånn snordings som babyene ikke klarer å åpne slik at lua sitter på hele tiden:)

Anonymous poster hash: 75abb...e07

Skrevet

En ting som vi likte veldig godt der vi var var at det var plen der de fleste solsengene var. Mye bedre for den lille å leke seg på plenen:) så gikk vi heller ned de få metrene ned til stranda eller opp til bassenget når vi skulle bade:)

Anonymous poster hash: 75abb...e07

Skrevet

Takk for gode tips :)

Flere?

Skrevet

Var i syden når babyen var 8 mnd, og hun drakk ikke noe selv, skulle bare ha pupp, og ikke så lett når jeg ikke klarte og drikke nok, hadde med alt av mat, ikke at hun spiste så mye. Så for min del ble det bare stress pga det. Men ha med det du trenger, så er du sikker :) kos dere masse ;)

Anonymous poster hash: 942b5...a1e

Skrevet

Reiste mye med mine to små til varmere strøk fra de var 9 mnd, det gikk bra, men nå i ettertid så tenker jeg at hvordan greide jeg det? Jeg tenker at det var bra at jeg ikke viste for da løste jeg problemer underveis. Tips må være å ta med grøt og mme fra Norge mens ellers kan vel baby spise enkle retter, god trillevogn er bra å ha med. Masse skygge til baby og heldekkende klær samt solhatt

Anonymous poster hash: f9a52...ddd

Skrevet

Stakkars unge. er deres behov som blir dekket da. ungen trenger ikke og dra. den kan bli syk. uff trist foreldre tenker kun på seg selv i slike saker

Anonymous poster hash: d3977...5b5
Skrevet

Stakkars unge. er deres behov som blir dekket da. ungen trenger ikke og dra. den kan bli syk. uff trist foreldre tenker kun på seg selv i slike saker

Anonymous poster hash:

d3977...5b5

Ja fysj, tenk at jeg utsetter sønnen min for 22 grader i desember i stedet for hutrende minusgrader. Tenke seg til at han skal få gjøre det han elsker mer enn noe annet, å bade og plaske i bassenget. Nei huff og huff...

Skrevet

Anonymous poster hash:

d3977...5b5

Ja fysj, tenk at jeg utsetter sønnen min for 22 grader i desember i stedet for hutrende minusgrader. Tenke seg til at han skal få gjøre det han elsker mer enn noe annet, å bade og plaske i bassenget. Nei huff og huff...

Uansett deres behov, er en grunn de advarer foreldre til og dra med babyer til syden,men mange driter i det.

Anonymous poster hash: d3977...5b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...