Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Jeg har klart å bli gravid helt uplanlagt og nå tar panikken meg. Abort er ikke et alternativ for meg, så da må jo ting bare gå sin gang. Greit nok, men jeg blir fysisk uvel av tanken på at jeg er gravid. Problemet er at jeg blir like fysisk uvel av tanken på å miste. Så følelsene mine er fullstendig kaos.. Noen som har noen gode råd for å sortere følelser? Anonymous poster hash: 1d70e...66f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Anbefaler deg å ta kontakt med Amathea, de kan hjelpe deg å finne ut hva du vil. Lykke til! Anonymous poster hash: 21eaa...6c3
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 21eaa...6c3 [/acronym] Abort eller adopsjon er utelukket. Svangerskapet skal gå sin gang. Det jeg trenger er tips til hvordan jeg kan roe ned panikken jeg føler med tanke på å bli mamma igjen og panikken jeg føler ved tanken på å spontanabortere.. Anonymous poster hash: 1d70e...66f
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Du kan jo kontakte jordmor, eventuelt forklare dette for legen din og be om henvisning til psykologtjeneste (lurer på om BUP har noe sånt for gravide, mon tro?) Jordmor eller lege kan nok hjelpe deg videre, ring i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå